منطقه ها بی نظیر گردشگری در مالدیو و بعلاوه اروپا

به گزارش افق بسطام، معرفی برترین مراکز خرید مالدیو

مالدیو کشوری جزیره ای است که در اقیانوس هند قرار گرفته است و مرکز آن ماله است. این مجمع الجزایر در جنوب غربی کرانه های هندوستان واقع شده و 600 کیلومتر تا کرانه های هند فاصله دارد. تور مالدیو رویایی ترین مقصد توریستی آسیا به حساب آمده و مسافران پرواز خارجی مالدیو می توانند از این کشور زیبا که دارای 1192 جزیره مرجانی کوچک، مسطح و کم ارتفاع است، تماشا نمایند.

منطقه ها بی نظیر گردشگری در مالدیو و بعلاوه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

تعداد جزیره های مسکونی مالدیو تنها 202 جزیره بوده که روی هم رفته 298 کیلومتر مربع پهناوری دارند و تنها 3/0 درصد از قلمرو مالدیو را پوشش می دهند. پس از خرید بلیط هواپیما، یکی از هیجان انگیزترین بخش های سفر رفتن به مراکز خرید آن کشور است.

تور مالدیو هم از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از جهانگردان برای خرید و یا تهیه سوغاتی به مراکز خرید مالدیو سر می زنند. اگر شما هم قصد سفر با پرواز خارجی مالدیو را دارید با ما همراه باشید تا برترین مراکز خرید این کشور را بشناسید.

چاندهانی ماگو

چاندهانی ماگو یکی از رایج ترین مراکز خرید در مالدیو محسوب شده و نظر بسیاری از جهانگردان تور مالدیو را به خود جلب نموده است. پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این جزیره رویایی حتما از این مرکز خرید تماشا کنید تا تجمع حیرت انگیزی از زندگی محلی و فروشگاه ها را از نزدیک ببینید.

در این بازار انواع اجناس خارجی که از سنگاپور وارد می شوند، به فروش می رسد و تنوع آن به حدی است که چاندهانی ماگو در میان محلی ها به بازار سنگاپور معروفیت یافته است. ساعات کار این مرکز خرید که در شمال ماله واقع شده است از 9 صبح تا 11 شب می باشد.

بوتیک نالا

یکی از معروف ترین فروشگاه های لباس در مالدیو، بوتیک نالا می باشد. این بوتیک به اسم یکی از مراکز خرید لوکس در مالدیو گران ترین لباس ها و زیورآلات را در خود جای داده است و با همین ترفند بسیاری از جهانگردان تور مالدیو را به سمت خود می کشاند.

بوتیک نالا در کورومبا واقع شده و مسافران پرواز خارجی مالدیو می توانند علاوه بر لباس، اسباب بازی های مخصوص بازی در ساحل و لباس های بچگانه مورد احتیاج خود را از این مکان تهیه نمایند. این بوتیک از ساعت 8:30 صبح تا 10 شب، مشغول به کار می باشد.

اگر پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد مالدیو از این مرکز خرید تماشا کردید، خرید روغن نارگیل از این بوتیک را از قلم نیاندازید.

بازار ماهی مالدیو

آن دسته از جهانگردان تور مالدیو که به غذاهای دریایی علاقه دارند نباید تماشا از بازار ماهی این جزیره را از دست بدهند. در این بازار روح مالدیو جریان داشته و شما می توانید با آن ارتباط برقرار کنید. این محیط برای بسیاری از مسافران پرواز خارجی مالدیو جالب بوده و با تماشا ماهی گیری مردم محلی و فروش آن ها، روز جالبی را تجربه نموده اند.

خریداران بلیط هواپیما به مقصد مالدیو قادر خواهند بود در این بازار ماهی تن، اختاپوس و ماهی های مخصوص نواحی حاره را پیدا نمایند.

سوغاتی فروشی آنگولو

یکی از مهم ترین بخش های سفر خرید سوغاتی است، اگر شما هم در تور مالدیو قصد خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان با قیمتی مناسب را دارید، پیشنهاد ما به شما سوغاتی فروشی آنگولو است. فروشندگان این فروشگاه مجذوب کننده و صمیمی در فضایی بسیار محبت آمیز با مسافران پرواز خارجی مالدیو انگلیسی صحبت می نمایند که خود نوعی موهبت به شمار میرود.

شما می توانید در این سوغاتی فروشی انواع صنایع دستی از جنس پوسته نارگیل و یا صدف های دریایی را خریداری نموده و لذت سفر خود را کامل کنید. این مغازه به اسم یکی از مجذوب کننده ترین مراکز خرید مالدیو در جزیره مافوشی قرار گرفته است و شما می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب از آن تماشا کنید.

هنگام رزرو و یا خرید بلیط هواپیما حتما بازدید از سوغاتی فروشی آنگولو را در برنامه سفر خود قرار دهید.

کلیسای سیستین در رم ایتالیا

رم از قدیمی ترین شهرهای موجود در ایتالیا می باشد که همه ساله جهانگردان زیادی با تور ایتالیا برای تماشا کردن از این شهر به این کشور سفر می نمایند. زمانی که شما قصد سفر به یک شهر توریستی را خواهید داشت باید این را بدانید که در این شهر تمامی شرایط مساعد برای جهانگردان که با خرید بلیط هواپیما به این نوع شهرها سفر می نمایند مهیا شده است.

وجود این اماکانات رفاهی سبب می گردد که جهانگردان بیشتری به خرید تور ایتالیا ترغیب شوند و به این کشور سفر نمایند.

با توجه به این موضوع که رم یکی از مهم ترین و برترین شهرهای توریستی به شمار میرود پس در زمان سفر به این شهر احتیاجی نیست نگران محل اقامت خود در آن باشید.

در شهر رم هتل هایی با درجات مختلف خدمات وجود دارند که مسافرانی که با بلیط مقرون به صرفه هواپیما هم به این شهر نموده اند و دیگر مسافران که با بلیط هواپیما خود را برای سفر به این شهر آماده نموده اند می توانند با توجه به بودجه خود محل اقامتی برای خود انتخاب نمایند.

علاوه بر وجود هتل ها در این شهر مسافران می توانند از هاستل ها و یا مسافرخانه های موجود در آن همبرای کاهش هزینه ها بهره ببرند.

در این شهر با توجه به قدمتی که دارد آثار تاریخی و باستانی فراوانی وجود دارد که در ادامه به معرفی بعضی از آنها خواهیم پرداخت. وجود این آثار سبب شده تا سالانه هزاران جهانگرد با تور ایتالیا برای تماشا آنها به این شهرسفر نمایند. در صورت تمایل می توانید با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید و لحظاتیمنحصر بفرد را برای خودتان رقم بزنید.

کلیسای سیستین

این بنا یکی ازمهم ترین و معروف ترین بناهای مذهبی موجود در جهان می باشد که در واتیکان قرار گرفته است و بخشی از موزه ی واتیکان به شمار میرود. هر سال هزاران جهانگرد با تور ایتالیا برای تماشا این بنای تاریخی و مذهبی به این شهر سفر می نمایند.

کلیسای سیستین در کاخ آپوستولیک واتیکان قرار گرفته است که بدلیل از بین رفتن بخشی از آن در سال های متمادی در سال 1400 میلادی بخش های اعظم آن بازسازی شده است تا جهانگردان که با تور ایتالیا و گاها با ترفندهای مختلف پیروز به خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما می شوند و برای تماشا این اثر تاریخی به رم سفر می نمایند بیشترین استفاد ه را با تماشا این بنا ببرند.

از دلایلی که این کلیسا بسیار مورد توجه قرار گرفته است و سبب معروفیت جهانی آن شده است وجود تزئینات و حجم بالای جزئیات هنری بکار برده شده در این بنا می باشد که قدرت معماری و طراحی در آن دوره را به نمایش می گذارد و علاقه مندان را به سوی خود می کشاند.

امروزه افراد زیادی برای تماشا این بنای تاریخی باشکوه با خرید بلیط هواپیما بهشهر رم سفر می نمایند و این بنای تاریخی را ازنزدیک نظاره گر هستند. علاوه بر مردم عادی معماران و طراحان ازسراسر جهان برای تماشا این بنای تاریخی وگاها گرفتن ایده از این بنا و آشناییبیشتر با سبک معماری در آن موقع با تهیه بلیط مقرون به صرفه هواپیما به تماشا این اثر هنری می آیند.

این مجموعه سرشار از آثار هنری فوق العاده است که برای تماشا کردن از تمامی آنها احتیاج است که وقت بیشتری صرف کنید تا بتوانید تمامی این شگفتی ها را با دقت نظاره گرباشید و از آن لذت ببرید. برای تماشا این اثر هنری زیبا می توانید با خرید بلیط لحظه آخری و بلیط مقرون به صرفه هواپیما با هزینه کمتری به این شهر سفر کنید. بعلاوه می توانید با تور ایتالیا سفر کنید.

شرایط زندگی در اسپانیا

بسیاری از افراد پس از خرید تور اسپانیا و سفر به این کشور به فکر مهاجرت و زندگی در اسپانیا می افتند و همانطور که می دانید یکی از مهم ترین فاکتورها برای ارزیابی شرایط زندگی در یک کشور، آنالیز اقتصاد آن کشور است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما اسپانیا را دارید باید بدانید که این کشور چهاردهمین قدرت مالی جهان بوده و طبق مطالعات اجرا شده در 10 سال گذشته، اسپانیا از نظر کیفیت زندگی در بین 10 کشور برتر جهان قرار گرفته است. اقتصاد اسپانیا از لحاظ ساختاری بیشتر بر انجام امور خدماتی راسخ است. پس از آن صنعت توریسم و جهانگردان این پرواز خارجی حرف اول را در بیشتر شهرهای این کشور می زنند.

از دیگر بخش های حیاتی اقتصاد اسپانیا که در حال رشد هستند می توان به صنعت و انرژی، مسکن و بخش کشاورزی اشاره نمود.

شرایط کار در اسپانیا

علاوه بر محبوب بودن تور اسپانیا در میان جهانگردان، بسیاری از افراد برای تحصیل به این کشور مهاجرت می نمایند و دلیل اصلی مهاجرت و خرید بلیط هواپیما اسپانیا، برای بیشتر افراد ادامه تحصیل است. اما طبق گزارش بدست آمده از جابلرز، در چند سال اخیر شرایط کار در اسپانیا با اخذ سیاست های درست مالی تغییر نموده و رو به بهبود است.

اگر آشپز ماهری هستید و یا به فعالیت هایی در زمینه توریسم مشغول هستید کار در اسپانیا را جدی بگیرید و با پرواز خارجی به این کشورمهاجرت کنید. افرادی که پس از خرید بلیط هواپیما به اسپانیا رفته اند و در پی مشاغلی با سطح پایین بوده اند، با صفی طولانی که مردمان اسپانیا در جلوی آن قرار داشتند، روبه رو شدند.

در نتیجه قبل از هرگونه تصمیمی برای آغاز زندگی در اسپانیا و انجام این پرواز خارجی از داشتن هنری هر چند کوچک اطمینان حاصل کنید.

مشاغل مورد احتیاج در اسپانیا

اسپانیا دومین صنعت جهانگردی جهان را به خود اختصاص داده است و اقلیم، جغرافیا، آثار تاریخی و امکانات رفاهی در این کشور باعث محبوبیت تور اسپانیا و تبدیل شدن صنعت جهانگردی به یک منبع عایدی و اشتغال اصلی این کشور شده است.

اما اسپانیا به مشاغل دیگری هم احتیاج دارد و اگر شما قصد دارید با پرواز خارجی اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید، می توانید در زمینه های کشاورزی، واردات زعفران، جهانگردی، محصولات مربوط به انرژی و ترابری، نساجی و مشاغل مربوط به فناوری و اطلاعات مشغول به کار شوید.

این مشاغل پر رونق ترین بیزینس های ممکن در کشور اسپانیا بوده و بسیاری از مهاجران پس از خرید بلیط هواپیما، در این زمینه ها در حال فعالیت هستند. بعلاوه یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه فراوری انرژی تجدید پذیر، اسپانیا است.

نرخ بیکاری در اسپانیا

طبق آمار بدست آمده در سال 2015، اسپانیا دارای بالاترین نرخ بیکاری در اروپا می باشد، هر چند که وضع کنونی کمی بهتر شده است اما در حال حاضر نزدیک به 30 درصد جوانان بین 15 تا 24 سال، در اسپانیا بیکار هستند.

این موضوع که فرصت های شغلی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای حوزه شنگن دارای شاخص مناسبی نیست، برای بسیاری از خریداران تور اسپانیا عجیب است. بعلاوه وجود اختلاف طبقاتی زیاد در اسپانیا ممکن است بسیاری از مهاجران را از خرید بلیط هواپیما منصرف کند اما این کشور با سرعت مطلوبی سعی در بهبود این شرایط دارد.

زنان کارآفرین اسپانیا

سیاست میدان دادن به بانوان در اسپانیا مانند هر جای دیگری جواب داده است. شاید برای خریدارن تور اسپانیا جالب باشد که هم اکنون 40 درصد از کارآفرینان اسپانیایی را خانم ها تشکیل می دهند که این آماری خیره نماینده در تمام جهان است.

مهاجرت با فرزندان به اسپانیا

قبل از آنکه با پرواز خارجی با تور اسپانیا به این کشور مهاجرت کنید بهتر است تمامی جوانب این کار را در نظر بگیرید. به دلیل آنکه اولویت استخدام با شهروندان اسپانیایی الاصل است، آینده شغلی فرزندان شما در خطر است. در این کشور فرزندان شما پس از اتمام تحصیلات، پیشرفت علمی فراوانی را بدست می آورند اما برای پیدا کردن کار در اسپانیا به مشکل برمی خورند.

12 کلیسای معروف فرانسه

جاهای تماشای توکیو و جاذبه های جهانگردی ژاپن

15 دلیل برای تجربه یک مسافرت تنهایی

20 جاذبه جهانگردی برتر آسیا

منبع: آلامتو
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1569

به "منطقه ها بی نظیر گردشگری در مالدیو و بعلاوه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها بی نظیر گردشگری در مالدیو و بعلاوه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید