آرسن ونگر داور می گردد

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال در آخرین ساعات بازار نقل وانتقالات به پایتخت ایتالیا سفر می نماید تا یک بازی را قضاوت کند.

آرسن ونگر داور می گردد

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه از گوشه و کنار خبر کوشش آرسنالی ها برای جذب یک مهاجم جدید در آخرین روز بازار نقل وانتقالات تابستانی شنیده می گردد، سرمربی فرانسوی توپچی ها لندن امروز (دوشنبه) راهی رم شده تا در یک بازی محبت آمیز خیریه در این شهر نقش یک داور را ایفا نماید.

در این بازی که بازی صلح نام دارد و به هدف جمع آوری یاری های خیریه در استادیوم استادیو المپیکو برگزار می گردد، ونگر مصاف ستاره های حال حاضر فوتبال جهان، بازیکنانی مانند آندره ا پیرلو، رونالدینیو، ساموئل اتوئو و جان لوئیجی بوفون با ستاره های پیشین جهانی فوتبال مانند دیه گو مارادونا، پائولو مالدینی و آندری شوچنکو قضاوت خواهد نمود.

مسئولان باشگاه آرسنال تأکید نموده اند که غیبت آرسن ونگر تأثیری روی احتمال موفقیت آنها برای رسیدن به گزینه های مورد نظر خود در آخرین روز از بازار نقل وانتقالات نخواهد داشت، هرچند که بعید به نظر می رسد توپچی ها روز پرکاری در بازار نقل وانتقالات داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 384

به "آرسن ونگر داور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسن ونگر داور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید