آمار بالای خودکشی در زندان های آلمان

به گزارش افق بسطام، دولت آلمان در پاسخ به درخواستی از طرف حزب چپ این کشور از افزایش آمار خودکشی در زندان های آلمان اطلاع داد.

آمار بالای خودکشی در زندان های آلمان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه تاگس اشپیگل، بر اساس آمارهای اعلام شده آلمان در اتحادیه اروپا یکی از بیشترین آمار خودکشی در زندان ها را دارد.

بر اساس این گزارش، موارد خودکشی در زندان های آلمان افزایش پیدا نموده است. روزنامه تاگس اشپیگل این خبر را با استناد به پاسخ دولت آلمان به درخواست فراکسیون حزب چپ در مجلس این کشور منتشر نموده است.

بر این اساس در سال 2017 ، 173 نفر در زندان های آلمان جان خود را از دست دادند که 82 نفر آن ها خودکشی نموده بودند. تا به حال این میزان خودکشی در زندان های آلمان از سال 2005 وجود نداشته است. افزایش میزان خودکشی ها از سال 2005 با توجه به تعداد بازداشت شدگان کاملاً معین است.

اولا یلپکه، سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون حزب چپ آلمان آمار بالای خودکشی ها در زندان های آلمان را یک رسوایی نامید و مراقبت های پزشکی و روانی را برای زندانیان کم دانست.

بر اساس اطلاعات دولت فدرال آلمان در سال 2018 در سراسر آلمان حدود 850 کارمند خدمات اجتماعی و روان شناختی و حدود 280 خدمه دیگر در این ارتباط از حدود 64 هزار زندانی در آلمان مراقبت می کردند.

بر اساس آمار شورای اروپایی نرخ خودکشی در زندان های اتریش، آلمان و فرانسه بسیار بالاتر از متوسط این گونه خودکشی ها در بین کشورهای عضو این اتحادیه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 447

به "آمار بالای خودکشی در زندان های آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای خودکشی در زندان های آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید