افزایش نیروهای نظامی ونزوئلا در مرز مشترک با کلمبیا به دستور مادورو

به گزارش افق بسطام، به دستور رئیس جمهور ونزوئلا حضور نیروهای نظامی این کشور در مرز کلمبیا به منظور مقابله با تهدیدهای امنیتی احتمالی افزایش یافته است.

افزایش نیروهای نظامی ونزوئلا در مرز مشترک با کلمبیا به دستور مادورو

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ارتش ونزوئلا به دستور مستقیم نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور تقویت نیروها و تجهیزات خود در مرز مشترک با کلمبیا را شروع نموده است تا با هرگونه تهدید امنیتی احتمالی مقابله کند.

اخیراً تعدادی از سیاستمداران آمریکایی در قالب هیئتی به ریاست مارکو روبیو نماینده جمهوری خواه ایالت فلوریدا در سنای آمریکا عازم کلمبیا شده اند تا محموله هایی که تحت عنوان یاری های بشردوستانه از آمریکا به کلمبیا ارسال و در آنجا انبار شده است را با همکاری گروه های مخالف دولت مادورو وارد خاک ونزوئلا نمایند.

در این میان نیکلاس مادرو با تأکید بر اینکه آمریکا برنامه ای برای یاری به مردم ونزوئلا ندارد و تحت پوشش یاری های بشردوستانه اهداف دیگری را دنبال می نماید، مانع ورود محموله های آمریکایی به خاک ونزوئلا شده است. به همین دلیل ارتش و نیروهای امنیتی ونزوئلا اخیراً بخش هایی از مرز مشترک این کشور با کلمبیا را بسته اند و این احتمال وجود دارد که طی روزهای آینده مرز به طور کامل بسته گردد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 35

به "افزایش نیروهای نظامی ونزوئلا در مرز مشترک با کلمبیا به دستور مادورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش نیروهای نظامی ونزوئلا در مرز مشترک با کلمبیا به دستور مادورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید