انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش افق بسطام، دکتر طهرانچی در احکام جداگانه ای مشاور رئیس و سرپرست مرکز حراست دانشگاه ، مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش و معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان های دانشگاه آزاد را منصوب کرد.

انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سیروس صابری را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به صابری آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب و سرپرست مرکز حراست دانشگاه منصوب می شوید. امید است با اتکاء به خداوند متعال در ساماندهی امور نهایت دقت و کوشش را بعمل آورید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از زحمات مهندس سیدمجید موسوی در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

حکم انتصاب مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در حکمی دیگر مهندس سیدمجید موسوی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به مهندس موسوی آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق مدیریتی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاوراینجانب و رئیس مرکز گزینش دانشگاه منصوب می شوید. امید است با شناخت دقیقی که از ظرفیت های معنوی و مادی دانشگاه دارید نسبت به ساماندهی این مرکز حساس و اثرگذار نهایت دقت و کوشش لازم را به کار ببندید. از خداوند متعال دوام توفیقات شما را خواهانم.

انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان های دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان های این دانشگاه را منصوب کرد. دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی محمد نقیب زاده را به عنوان معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به مهندس نقیب زاده آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به پیشنهاد رئیس محترم مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها، به عنوان معاون آن مرکز منصوب می شوید. توفیقات روزافزون شما را از خداوند تعالی خواستارم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد نقیب زاده دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است که 25 سال سابقه اجرایی در دستگاه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و جهاد دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 433

به "انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید