برای درامان ماندن از کرونا حتی باید در خانه هم ماسک بزنید

به گزارش افق بسطام، نتایج یک مطالعه جدید در چین نشان می دهد استفاده از ماسک برای درامان ماندن از کرونا در منازل نیز لازم است و با این کار احتمال ابتلای اعضای خانواده به این بیماری به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

برای درامان ماندن از کرونا حتی باید در خانه هم ماسک بزنید

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از بی جی آر، بر اساس یک تحقیق علمی استفاده از ماسک در منزل احتمال ابتلای دیگر اعضای خانواده به بیماری کرونا را تا 79 درصد کاهش می دهد. بر همین اساس، شستشوی مرتب دست با صابون و مواد ضدعفونی نماینده هم احتمال ابتلای همسر و فرزندان به کرونا را در منزل تا 77 درصد کمتر می نماید.

محققان چینی می گویند مردم و به خصوص افرادی که برای رفتن به سر کار یا انجام امور روزمره چاره ای جز خروج از منزل ندارند، لازم است که در منزل شخصی هم از ماسک استفاده نمایند و این تصور که در درون خانه باید استفاده از ماسک را کنار گذاشت،غلط است.

پژوهشگران مذکور تصریح نموده اند تا زمانی که واکسنی برای درمان قطعی ویروس کرونا پیدا گردد، استفاده از ماسک در منزل و محل کار نباید به هیچ وجه متوقف گردد. با توجه به اینکه کرونا به وسیله تنفس و قطرات کوچک خارج شده از بینی و دهان افراد مبتلا به دیگران منتقل می گردد، ماسک زدن می تواند جلوی بیمار شدن افرادی که در منزل هستند را بگیرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 829

به "برای درامان ماندن از کرونا حتی باید در خانه هم ماسک بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای درامان ماندن از کرونا حتی باید در خانه هم ماسک بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید