بیش از 30 داعشی در درگیری های حمص سوریه کشته شدند

به گزارش افق بسطام، مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه گفت در درگیری بین عناصر باقی مانده داعش با نیروهای سوری در دو روز گذشته، 31 عضو این گروه تروریستی کشته شدند.

بیش از 30 داعشی در درگیری های حمص سوریه کشته شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، مرکز موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه (مستقر در لندن و وابسته به مخالفان دولت سوریه) روز شنبه خاطرنشان کرد در درگیری ها بین عناصر داعش با نیروهای ارتش سوریه در دو روز 31 تروریست کشته شدند.

به ادعای این مرکز همچنین در درگیری های مذکور که از اواخر روز پنجشنبه شروع شده است و با حمله هوایی روسیه علیه تروریست ها در استان حمص همراه بود، 20 نیروی سوری نیز جان خود را از دست دادند.

به گزارش وبگاه خبری میدل ایست آی، رامی عبدالرحمان رئیس این مرکز خاطرنشان کرد درگیری شب پنجشنبه با حمله تروریست ها به مواضع دولت سوریه شروع و تا روز آدینه ادامه یافت.

به رغم آن که تروریست های داعش سال گذشته آخرین پایگاه خود در سوریه را از دست دادند، همچنان به صورت پراکنده در بادیة الشام حضور دارند (بخش های صحرایی استان حمص) و گاهی در این منطقه و همچنین در عراق به عملیات دست می زنند.

بنابر این گزارش، در مرگبارترین حمله هسته های خفته داعش در ماه های اخیر، دوم می، تروریست ها به عملیاتی علیه نیروهای الحشد الشعبی عراق دست زدند که به گفته نیروهای امنیتی این کشور، 10 نیروی الحشد الشعبی در شمال بغداد شهید شدند.

گروه تروریستی داعش در سال 2014 بخش های وسیعی از سوریه و عراق را به تصرف خود درآورد. سال 2017 انتها خلافت خودخوانده این گروهک، به دست محور مقاومت و با پس دریافت مناطق تحت کنترل آن رقم خورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 924

به "بیش از 30 داعشی در درگیری های حمص سوریه کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 30 داعشی در درگیری های حمص سوریه کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید