ترکیه 4 تروریست انگلیسی را به کشورشان برگرداند

به گزارش افق بسطام، چهار عضو خارجی یک گروه تروریستی شامگاه آدینه توسط وزارت کشور ترکیه به انگلیس بازگردانده شدند.

ترکیه 4 تروریست انگلیسی را به کشورشان برگرداند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت کشور ترکیه شامگاه آدینه از اخراج و بازگرداندن چهار تروریست انگلیسی، به کشور خود اطلاع داد.

با اینکه در بیانیه وزارت کشور ترکیه اشاره ای به گروه تروریستی که این چهار انگلیسی عضو آن بودند، ننموده اما روزنامه دیلی صاباح با اشاره به رویه اخیر دولت آنکارا در بازگرداندن تروریست های خارجی داعشی به کشورهایشان، این چهار نفر را نیز عضو داعش توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی وازرت کشور ترکیه در این بیانیه همچنین تاکید نمود که به بازگرداندن تروریست های خارجی که در سوریه بازداشت نموده، به کشورهای محل تولد آنها ادامه می دهد.

به دنبال حمله ارتش ترکیه به شمال سوریه که به بهانه مقابله با شبه نظامیان کُرد و بازگرداندن پناهجویان سوری به خاک کشورشان انجام شد؛ دولت رجب طیب اردوغان کشورهای غربی به ویژه اروپایی ها را تهدید کرد که در صورت عدم حمایت از این تصمیم، هزاران عنصر داعشی، حتی اگر تابعیت آنها لغو شده باشد را به کشورهایشان باز می گرداند.

کشورهای اروپایی اغلب با لغو تابعیت شهروندان خود که به گروههای تروریستی در عراق و سوریه پیوسته اند کوشش می نمایند از بازگشت دوباره آنها به خاک خود جلوگیری نمایند.

دولت ترکیه دو روز پیش نیز دو عضو آلمانی گروه تروریستی داعش را به کشورشان برگرداند. (جزئیات بیشتر)

طبق آماری که دولت ترکیه منتشر نموده، این کشور تا کنون 7500 تروریست خارجی داعشی را به کشورهایشان بازگردانده و هنوز نیز بیش از 1140 داعشی خارجی در زندان های ترکیه بازداشت هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 452

به "ترکیه 4 تروریست انگلیسی را به کشورشان برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه 4 تروریست انگلیسی را به کشورشان برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید