خبرنگاران ناپایداری های جوی کرمان در انتها هفته جاری به اوج می رسد

به گزارش افق بسطام، جیرفت - خبرنگاران - کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان از اوج گیری ناپایداری های جوی این استان در خاتمه هفته جاری اطلاع داد.

خبرنگاران ناپایداری های جوی کرمان در انتها هفته جاری به اوج می رسد

مریم سلاجقه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ناپایداری های جوی را شامل بارش باران، وزش باد و رعد و برق و احتمال وقوع برف در مناطق کوهستانی استان کرمان بیان کرد.

وی به پیـش بینی آخرین نقشه های هواشناسی روز یکشنبه اشاره نمود و از افزایش ابر، بارش باران و وزش باد در استان کرمان و بارش در مناطق جنوبی استان به صورت رگبار و رعد و برق اطلاع داد.

وی پدیده غالب امروز دوشنبه استان کرمان را وزش باد مطرح نمود.

وی به آنالیز آخرین نقشه های هواشناسی در استان کرمان طی روز دوشنبه اشاره نمود و گفت: صبح روز دوشنبه نیز احتمال بارش در بعضی از مناطق شمال، غرب و جنوب غرب این استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه نمود: در این روز از ساعات ظهر به تدریج کاهش ابر رخ خواهد داد.

وی پدیده غالب روز سه شنبه استان کرمان را وزش باد بیان کرد و گفت: طبق پیش بینی هواشناسی حداکثر سرعت وزش باد 40 کیلومتر بر ساعت است.

وی اضافه نمود: از روز چهارشنبه تا سرانجام هفته جاری بارش باران و آبگرفتگی معابر برای استان کرمان پیش بینی می گردد و ریزش برف در مناطق کوهستانی این استان طی آخر هفته دور از انتظار نیست.

وی بهترین فرصت را برای سم پاشی کشاورزان جنوب کرمان طی هفته جاری، روز دوشنبه بیان کرد و گفت: در این روز پدیده جوی خاصی در جنوب کرمان وجود نداشته و بهترین فرصت برای سم پاشی باغ ها و مزارع است.

وی از مردم درخواست کرد، از نزدیک شدن به رودخانه های فصلی خودداری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1348

به "خبرنگاران ناپایداری های جوی کرمان در انتها هفته جاری به اوج می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناپایداری های جوی کرمان در انتها هفته جاری به اوج می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید