سلطان عمان عید قربان را به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش افق بسطام، سلطان عمان در سومین پیغام خود به رئیس جمهور سوریه از زمان تصدی قدرت در عمان، عید قربان را به بشار اسد تبریک گفت.

سلطان عمان عید قربان را به بشار اسد تبریک گفت

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هیثم بن طارق سلطان عمان طی پیغامی به سران کشورهای دوست و برادر، عید قربان را تبریک گفت.

بر اساس گزارش رسانه های عمانی، سلطان هیثم در این پیغام ها، به بشار اسد رئیس جمهور سوریه نیز عید قربان را تبریک و تهنیت گفت.

سلطان عمان در این پیغام های تبریک، برای تمامی کشورها و ملت های دوست بهترین آرزوها را کرد و ابراز امیدواری کرد که تحت رهبری سران این کشورها، پیشرفت و خیر برای مردم این کشورها حاصل گردد.

این سومین پیغام سلطان عمان به رئیس جمهور سوریه به شمار می آید. پیشتر سلطان هیثم بن طارق به مناسبت سالروز خروج آخرین سرباز فرانسوی از سوریه معروف به یوم الجلاء (روز خروج) پیغام تبریکی به بشار اسد ارسال نموده بود.

همچنین پس از آنکه سلطان هیثم به دنبال درگذشت سلطان قابوس بن سعید، قدرت را به دست گرفت در نامه ای به اسد از ابراز همدردی دولت سوریه به خاطر درگذشت سلطان قابوس تشکر کرد.

عمان تنها کشوری بوده است که برخلاف سایر اعضای شورای همکاری خلیج فارس، همیشه درصدد حفظ روابط سیاسی و دیپلماتیک خود با دولت قانونی بشار اسد بوده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 861

به "سلطان عمان عید قربان را به بشار اسد تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطان عمان عید قربان را به بشار اسد تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید