طرح تاسیس مناطق آزاد جدید انتخاباتی است ، اقتصاد کشور را با همین نام آبکش کردند ، در یک ساختمان از کیش 2 هزار شرکت ثبت کردند!

به گزارش افق بسطام، مدیرعامل خبرنگاران با اشاره به قاچاق 22 میلیارد دلاری در کشور گفت: عده ای با تغییر در صورت مسئله به دنبال گمراه کردن مردم در این مسئله هستند در صورتی این موضوع مسئله پیچیده ای نیست.

طرح تاسیس مناطق آزاد جدید انتخاباتی است ، اقتصاد کشور را با همین نام آبکش کردند ، در یک ساختمان از کیش 2 هزار شرکت ثبت کردند!

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، هادی قاسمی مدیرمسئول خبرنگاران با حضور در برنامه صبحگاهی یه روز تازه درباره پشت پرده قاچاق در کشور مطالبی را بیان نمود.

قاسمی با اشاره به قاچاق 22 میلیارد دلاری در کشور گفت: عده ای با تغییر در صورت مسئله به دنبال گمراه کردن مردم در این مسئله هستند در صورتی این موضوع مسئله پیچیده ای نیست و حتی عده ای دیگر با وارد کردن فرمول های دیگر به دنبال این هستند که بگویند این موارد قاچاق نبوده است.

وی اضافه کرد: همین موضوع 22 میلیارد دلار قاچاق را اکنون به اشتباه 12 میلیارد دلار بیان می نمایند که این موضوع خود جای بحث های دیگر را دارد. قاچاق 22 میلیارد دلاری از مبادی قانونی در حال اجرا است.

مشروح کامل صحبت های مدیرمسئول خبرنگاران را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 449

به "طرح تاسیس مناطق آزاد جدید انتخاباتی است ، اقتصاد کشور را با همین نام آبکش کردند ، در یک ساختمان از کیش 2 هزار شرکت ثبت کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تاسیس مناطق آزاد جدید انتخاباتی است ، اقتصاد کشور را با همین نام آبکش کردند ، در یک ساختمان از کیش 2 هزار شرکت ثبت کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید