فراهانی: هر بازی در لیگ برای گل گهر، حکم فینال را دارد

به گزارش افق بسطام، دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: هیچ بازی را در لیگ برتر نمی توان ساده تلقی کرد و هر دیدار برای ما حکم فینال دارد.

فراهانی: هر بازی در لیگ برای گل گهر، حکم فینال را دارد

میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال گل گهر سیرجان که در بازی اول این تیم در لیگ برتر مقابل نساجی مازندران به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد، در گفت وگو با ، در مورد این اتفاق اعلام کرد: خدا را شکر می کنم که توانستم عملکرد خوبی را در این بازی از خودم به نمایش بگذارم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانم به اهدافی که در نظر دارم برسم.

او همچنین در مورد دیدار اخیر این تیم مقابل نساجی مازندران بیان کرد: بازی سختی مقابل نساجی داشتیم. چون این تیم در لیگ برتر طرفداران زیادی دارد و از طرفی نسبت به تیم ما با تجربه تر به حساب می آید. چرا که تیم ما سال تجربه اول خود را در لیگ کسب می نماید. به هر حال مصاف مقابل نساجی برای ما بسیار حساس بود بنابراین می توان گفت دست و پای کمی جلوی این تیم بسته شده بود.

هر بازی برای گل گهر حکم فینال را دارد

فراهانی ادامه داد: مقابل سایپا یک بازی به مراتب سخت تری را در پیش داریم و به نظرم همه بازی های لیگ برای ما حکم فینال را دارد و نمی توان هیچ بازی را آسان تلقی کرد، بنابراین در همه بازی ها کوشش می کنیم تا نتیجه بگیریم. سایپا تیم بسیار خوبی است و کادر بسیار قوی دارد و ابراهیم صادقی نشان داد تیم خوبی در اختیار دارد. حالا امیدوارم در این بازی خوب ظاهر شویم و به برنامه و اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم.

گل گهر باشگاه با ثباتی است

فراهانی در پاسخ به این سوال که علاقه مندان به فوتبال نگاه یک تیم دسته اولی را به تیم گل گهر دارند و شانس کمی برای نتیجه دریافت این تیم در لیگ برتر قائل می شوند گفت: ما سال جاری بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باشگاه گل گهر هم نشان داده که در لیگ دسته اول کشور با ثبات بوده و پشتوانه قوی را پشت خود می بیند. ما هفته به هفته، روز به روز از نظر عملکردی قطعا بهتر خواهیم شد و امیدوارم زودتر از موعد تیم ما خودش را پیدا کند و شرایط را بهبود ببخشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 164

به "فراهانی: هر بازی در لیگ برای گل گهر، حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهانی: هر بازی در لیگ برای گل گهر، حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید