قهرمانی اصفهان در رقابت های پاورلیفتینگ دانشگاه های کشور

به گزارش افق بسطام، دومین دوره رقابت های پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه های سراسر کشور با قهرمانی دانشگاه اصفهان به سرانجام رسید.

قهرمانی اصفهان در رقابت های پاورلیفتینگ دانشگاه های کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تیم پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه اصفهان در دومین دوره مسابقات دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که در شهر اراک برگزار گشت، پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد.

تیم پاورلیفتینگ دانشگاه اصفهان به مربی گری استاد رضا مختاری با کسب 7 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز، با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.

دومین دوره مسابقات پرس سینه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با شرکت 100 ورزشکار به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز اراک به مدت دو روز در سالن ورزشی شهید چمران دانشگاه پیام نور اراک برگزار گشت.

در نهایت در دسته 59 کیلوگرم ابوالفضل میرزاحسینی، دسته 74 کیلوگرم نوید یزدانی دانشگاه کردستان، دسته 83 کیلوگرم مهرداد کمالوندی از دانشگاه اصفهان، دسته 93 کیلوگرم جلیل عندمی از دانشگاه کردستان، دسته 105 کیلوگرم سید محمد صادق موسوی از مرکز آموزش عالی شهرضا، دسته 120 کیلوگرم مسعود برزگر از از دانشگاه علم و صنعت و دسته به اضافه 120 کیلوگرم علیرضا اسدی راد از دانشگاه اصفهان به ترتیب مقام های نخست را به دست آورد.

در رده بندی تیمی نیز دانشگاه اصفهان با کسب 54 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه پیام نور استان مرکزی با کسب 43 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه شیراز با کسب 39 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 38

به "قهرمانی اصفهان در رقابت های پاورلیفتینگ دانشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی اصفهان در رقابت های پاورلیفتینگ دانشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید