مسئول نقل وانتقالات استقلال: شجاعیان از لیست استقلال خارج نمی شود، استوکس جایی در بین گزینه های ما ندارد

به گزارش افق بسطام، به صلاح نیست نام بازیکنانی را که می خواهیم، اعلام کنیم، چون آنها تحت قرارداد باشگاه های خود هستند و مطرح کردن نام آنها نه برای استقلال خوب است، نه بازیکن و نه باشگاهش. قطعاً پس از جلسه امروز و اقداماتی که صورت می گیرد، خبرهای خوبی در اختیار هواداران استقلال قرار می دهیم.

مسئول نقل وانتقالات استقلال: شجاعیان از لیست استقلال خارج نمی شود، استوکس جایی در بین گزینه های ما ندارد

بهرام امیری، مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل وانتقالات این باشگاه گفت که نام داریوش شجاعیان از لیست آبی پوشان خارج نخواهد شد.

بهرام امیری در گفت وگو با تسنیم، درباره اینکه نام هایی چون آنتونی استوکس و روبینیو برزیلی برای حضور در استقلال مطرح شده اند، گفت: امروز جلسه ای با فرهاد مجیدی برگزار خواهیم کرد تا همه چیز تعیین شود. ما این اسامی را نه تأیید می کنیم و نه تکذیب. تنها موردی که باید اعلام کنم این است که استوکس صد درصد در لیست استقلال نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: به صلاح نیست نام بازیکنانی را که می خواهیم، اعلام کنیم، چون آنها تحت قرارداد باشگاه های خود هستند و مطرح کردن نام آنها نه برای استقلال خوب است، نه بازیکن و نه باشگاهش. قطعاً پس از جلسه امروز و اقداماتی که صورت می گیرد، خبرهای خوبی در اختیار هواداران استقلال قرار می دهیم.

مشاور سرپرست باشگاه استقلال و مسئول نقل وانتقالات این باشگاه همچنین گفت: متأسفانه اصلی ترین زمان نقل وانتقالات را از دست داده ایم و خیلی از بازیکنان جذب باشگاه های دیگری شده اند. تلاش می کنیم بیشتر از این زمان را از دست ندهیم.

امیری با اشاره به شرایط داریوش شجاعیان و محسن کریمی گفت: شجاعیان تا فروردین سال 99 آماده خواهد شد و به همین خاطر از لیست استقلال خارج نمی شود. دکتر نوروزی اعتقاد دارد که شجاعیان می رسد و استقلال نیز به او نیاز دارد. ما نام او را برای لیست آسیایی و نیم فصل دوم رد کرده ایم. کریمی اما نمی رسد و نامش از لیست خارج خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 571

به "مسئول نقل وانتقالات استقلال: شجاعیان از لیست استقلال خارج نمی شود، استوکس جایی در بین گزینه های ما ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول نقل وانتقالات استقلال: شجاعیان از لیست استقلال خارج نمی شود، استوکس جایی در بین گزینه های ما ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید