مسی-سیتی؛ پرونده بسته شد خبرنگاران

به گزارش افق بسطام، منچسترسیتی از جمع تیم های خواستار امضای قرارداد با لیونل مسی کنار رفته است.

مسی-سیتی؛ پرونده بسته شد خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیتیزن ها پس از اینکه پپ گواردیولا بالاخره تصمیم گرفت تسلیم شود و به جای لیونل مسی به دنبال امضای قرارداد با ارلینگ هالند، هری کین یا روملو لوکاکو باشد، از مسابقه بر سر به خدمت دریافت کاپیتان افسانه ای بارسا کنار رفته اند.

سیتی برای مدتی بیشترین شانس را برای به خدمت دریافت مسی در بین دیگر تیم ها داشت و به نظر می رسید مقصد ستاره کاتالان ها پس از خداحافظی او از نوکمپ باشد. شماره 10 بارسا تابستان گذشته نیز ابراز نموده بود که مایل است چالش های جدیدی را بیازماید.

روزنامه اسپورت گزارش نموده است که سیتی که در تابستان گذشته بسیار مشتاق به امضای قرارداد با مسی بود، به دو دلیل دست از کوشش برداشت: اول اینکه آنها باید یک مهاجم شماره 9 در تابستان پیش رو برای جایگزینی با سرخیو آگوئرو به خدمت بگیرند و برای این منظور هالند، کین و لوکاکو را در نظر دارند. دوم اینکه متقاعد شده اند که با توجه به بازگشت خوان لاپورتا پشت میز ریاست بارسا، مسی قراردادش با کاتالان ها را تمدید خواهد نمود.

در صورت کنار رفتن سیتیزن ها از جدال بر سر امضای قرارداد با مسی، تنها مقصد قابل اعتنایی که برای مسی باقی می ماند، پاری سن ژرمن است.

گفته می شود که مدیران رده بالای سیتی که روابط خوبی در بارسلونا دارند و همچنین شخص پپ گواردیولا با اخباری که از بارسا به دست شان رسیده متقاعد شده اند که مسی در نهایت قراردادش با بارسا را تمدید خواهد نمود، مخصوصا که کاپیتان آرژانتین و کاتالان ها در این مدت هیچ سیگنالی مبنی بر تمایل به امضای قرارداد به سیتیزن ها نفرستاده است.

اکنون به نظر می رسد که با کم شدن گزینه های پیش رو، آینده مسی بیش از پیش روشن شده است. مسی اکنون در صورتی که تصمیم به ترک نوکمپ داشته باشد تنها گزینه پاری سن ژرمن را پیش رو دارد، مگر اینکه در آینده اتفاقی غیر منتظره رخ دهد. PSG به وضوح اعلام نموده است که تمام کوششش برای امضای قرارداد با مسی را خواهد نمود. البته گزینه بازی در آمریکا نیز هست اما این مسیری است که مسی به این زودی ها در پیش نخواهد گرفت.

پاری سن ژرمن مدت ها است که چه توسط بازیکنان خود و چه توسط مدیران این تیم به ابراز تمایل برای امضای قرارداد با کاپیتان بارسا پرداخته است، حتی لئوناردو، مدیر ورزشی این تیم نیز علاقه پاریسی ها به مسی را تایید نموده است. همچنین این تیم کوشش نموده تا شرایطی را به وجود بیاورد که مسی وسوسه شود برای امتحان آن هم که شده به پاریس برود. از آخرین کوشش های PSG برای ترغیب مسی می توان به این نکته اشاره نمود که پاریسی ها سعی دارند سرخیو آگوئرو، دوست و هم تیمی مسی در آرژانتین، و ستاره سیتی که در تابستان از این تیم جدا خواهد شد را به خدمت بگیرند.

می توان گفت که با کنار رفتن سیتی آخرین پرده از نمایش رفتن یا ماندن مسی در بارسا شروع شده است و حرکت بعدی به رییس جدید کاتالان ها باز می شود. خوان لاپورتا در روزهای آینده گفتگویی سرنوشت ساز با کاپیتان تیم خود در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1384

به "مسی-سیتی؛ پرونده بسته شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی-سیتی؛ پرونده بسته شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید