مشکل سلاخان بجنوردی حل شد ، نیرو های مازاد در شهرداری به کار گرفته می شوند

به گزارش افق بسطام، عضو شورای شهر بجنورد گفت: با پیگیری های اجرا شده، نیروهای مازاد بر نیاز کشتارگاه های بجنورد در حوزه خدمات شهری شهرداری به کار گرفته شوند.

مشکل سلاخان بجنوردی حل شد ، نیرو های مازاد در شهرداری به کار گرفته می شوند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران از بجنورد، در روزهای گذشته گزارشی در خبرنگاران مبنی بر مسائل سلاخان کشتارگاه منتشر شد و در آن مطلب از نگرانی های آنان از ادامه فعالیت کاری و حقوق های معوق سخن به میان آمد.

بیشتر بخوانید:

  • کارگران کشتارگاه بجنورد در آستانه بیکاری/ جنبش دانشجویی پیگیر مطالبات این قشر خواهد بود

در بخشی از این گزارش سخنانی از بهمن جباری، عضو شورای شهر بجنورد مبنی بر تعدیل نیروهای این کشتارگاه منتشر شد؛ وی معتقد است که این سخنان به طور کامل بازتاب داده نشده است. این عضو شورای شهر در تماس با خبرنگاران، از حل مسائل سلاخان بجنوردی خبر داد.

وی گفت: با پبشنهادی که به سرپرستی شهرداری دادم و رونوشت آن را به فرمانداری و دفتر امور شهری استان ارائه کردم، اوایل هفته جلسه ای در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استان برگزار و تصمیم بر این شد که نیروهای مازاد بر نیاز کشتارگاه در حوزه خدمات شهری شهرداری به کار گرفته شوند که در مصاحبه پیشین این پیشنهاد اعلام شده بود.

این عضو شورای شهر بجنورد خاطرنشان کرد: با پیگیری هایی که انجام دادم مشکل آنان حل شده است. اگر برخی از این عزیزان اخراج می شدند اجحاف بزرگی در حقشان می شد که شکر خدا این موضوع مدیریت شد.

وی گفت: اینک بناست شهرداری درخواست نیرو را به استان کتبا ارسال و مدیرکل محترم دفتر امور شهری مجوز به کار گیری را صادر و شهرداری با این عزیزان وارد قرارداد کاری بر اساس قانون کار بشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 332

به "مشکل سلاخان بجنوردی حل شد ، نیرو های مازاد در شهرداری به کار گرفته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل سلاخان بجنوردی حل شد ، نیرو های مازاد در شهرداری به کار گرفته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید