مهربان: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، برای قهرمانی رقیبان پرقدرتی داریم

به گزارش افق بسطام، حسین مهربان، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو از یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را یک مربی فوق العاده خواند.

مهربان: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، برای قهرمانی رقیبان پرقدرتی داریم

حسین مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به آغاز موفقیت آمیز شهر خودرو در لیگ سال جاری و کسب 9 امتیاز از سه بازی گفت: خدا را شکر که لیگ سال جاری را به سه برد پیاپی آغاز کردیم. قطعاً این امتیازها در خاتمه فصل خیلی به دردمان خواهد خورد. مهم این است که این روند را ادامه دهیم و بازی با فولاد را هم با برد پشت سر بگذاریم. از طرفداران می خواهیم که در آن بازی هم به استادیوم بیایند تا بتوانیم چهارمین برد پیاپی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهر خودرو می تواند در فصل جاری قهرمان لیگ برتر گردد؟، اعلام کرد: ما فقط سه هفته از لیگ را پشت سر گذاشتیم و تا خاتمه لیگ، راهی سخت و طولانی باقی مانده است. ما بازی به بازی جلو می رویم و مهم این است که خوب امتیاز بگیریم. ما برای قهرمان شدن باید با رقبای پرقدرتی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور رقابت کنیم و کار آسانی در پیش نداریم.

مهربان که در بازی برابر ماشین سازی گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، درباره عملکرد خود در سه بازی گذشته، اعلام کرد: با توجه به دقایقی که بازی کردم عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که در بازی با ماشین سازی هم گل سه امتیازی تیمم را زدم. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بیشتر بازی کنم و هدفم این است که بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم.

مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو با تمجید از یحیی گل محمدی توضیح داد: کار کردن با این مربی بسیار لذت بخش است. آقا یحیی انصافاً مربی فوق العاده ای است. امیدوارم این همکاری تداوم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 244

به "مهربان: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، برای قهرمانی رقیبان پرقدرتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: گل محمدی مربی فوق العاده ای است، برای قهرمانی رقیبان پرقدرتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید