یاری سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش افق بسطام، به گزارش خبرنگاران، امید حاجتی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ای کشور از پرداخت دو هزار و 750 میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی اطلاع داد.

یاری سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی

وی اضافه نمود: این مبلغ از محل اجرای بند (24) مصارف جدول تبصره (14) قانون بودجه سال 1400 کل کشور و برای خرید نهاده، عوامل فراوری، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران به این وزارت خانه پرداخت شده است.

حاجتی در ارتباط با مبالغ واریزی در این ردیف از تبصره 14 قانون بودجه امسال کشور، عنوان نمود: از ابتدای امسال و در مرحله اول، 17 هزار 375 میلیارد ریال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب این واریزی تا به امروز جمعا 20 هزار و 125 میلیارد ریال اختصاص و به این وزارت خانه پرداخت شده است تا در ردیف مربوطه هزینه نماید.

طبق اعلام به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، حاجتی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش بینی انجام شده برای اجرای بند(24) مصارف جدول تبصره (14) در قانون بودجه کل کشور در سال 1400 در مورد اختصاص یارانه برای نهاده، عوامل فراوری، خریدتضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران 34 هزار و 500 میلیارد ریال است که در صورت تحقق منابع بصورت کامل به وزارت خانه مربوطه پرداخت خواهد شد.

لازم به شرح است، بند (24) جدول مصارف تبصره (14) قانون بودجه سال 1400 کل کشور اختصاص به خرید نهاده، عوامل فراوری، خریدتضمینی محصولات بخش کشاورزی از جمله زعفران دارد.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1679

به "یاری سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری سازمان هدفمندی به وزارت جهاد کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید