آشنایی با قلعه ناریکالا در تفلیس ، گرجستان Tbilisi

به گزارش افق بسطام، قلعه ناریکالا تفلیس

گرجستان کشوری با تاریخچه ای غنی و افسانه های بسیار است. شهر تفلیس مرکز گرجستان جاذبه های بسیار زیادی دارد که باعث شده است هر ساله جهانگرد های زیادی به این شهر و دیگر شهرهای تفلیس سفر نمایند. یکی از جاذبه های معروف آن قلعه ناریکالا تفلیس است.این شهر و کشور پرطرفدار مقصد بسیاری از ایرانیان برای تعطیلات و سفرهای خارجی می باشد. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا با قلعه ناریکالا تفلیس بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با قلعه ناریکالا در تفلیس ، گرجستان Tbilisi

در نزدیکی حمام های گوگرد آبانتوبانی، قلعه ناریکالا (Narikala Fortress) تنها قلعه و دژ به جای مانده در شهر است. این قلعه آجری در قرن چهارم در زمان حکومت ایرانیان ساخته شده است.

قلعه ناریکالا روی تپه ای شیب دار و در میان حمام های سولفور آبانتوبانی و باغ بوتانیکال تفلیس قرار گرفته است و شما می توانید با بازدید از این قلعه تاریخی از چندین جاذبه و مکان تماشای معروف دیگر که در اطراف قلعه ناریکالا قرار گرفته اند نیز تماشا کنید.

می توانید با پیاده روی تپه شیب دار یا با سوار شدن تراموا (واگن های ریلی) از پارک ریکه به سمت قلعه بروید و عکس هایی فوق العاده از چشم انداز های نفس گیر رودخانه کرا (مکتوری)، پارک ریکه و بخشی از شهر قدیمی بگیرید.

کلیسای سنت نیکلاس که در داخل حیاط مرکزی قلعه واقع شده است، یک ساختار نسبتا نو (1996-1997) است، اما این ساختار نو در واقع جایگزین ساختار اصلی که مربوط به قرن 13 بوده است می باشد که به وسیله آتش تخریب و نابود شد.

از قلعه ناریکالا، پله هایی وجود دارد که به باغ گیاه شناسی منتهی می گردد. باغ هایی که دارای مساحتی حدود 161 هکتار می باشند و بعلاوه دارای مجموعه ای عالی از گیاهان و گل های زیبا هستند. در پایین قلعه ناریکالا تفلیس، حمام های سولفور آبانتوبانی، باغ بوتانیکال تفلیس، پل صلح تفلیس و پارک ریکه قرار گرفته است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 19 مهر 1403 بروزرسانی: 19 مهر 1403 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2153

به "آشنایی با قلعه ناریکالا در تفلیس ، گرجستان Tbilisi" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با قلعه ناریکالا در تفلیس ، گرجستان Tbilisi"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید