اف بی آی رسما اقدامات ایلان ماسک را آنالیز می نماید

به گزارش افق بسطام، اف بی آی در حال آنالیز تعداد خودروهای فراوری شده به وسیله تسلا است. به نظر می رسد بعضی از سهامداران، اعضای هیئت مدیره و کارمندان تسلا اسنادی را به مقامات پلیس تحویل داده اند که حکایت از تخلفات ایلان ماسک دارد.

اف بی آی رسما اقدامات ایلان ماسک را آنالیز می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تسلا پیش از این اعلام نموده بود که اسنادی را به وزارت دادگستری تحویل داده که به توییت های جنجالی ایلان ماسک مرتبط است.

بر اساس گزارش ها اف بی آی در حال آنالیز تعداد فراوریات مدل تسلا 3 به عنوان بخشی از پرونده ای است که بعضی از سرمایه گذاران تسلا معتقدند ایلان ماسک با دروغگویی آنان را گمراه نموده است.

بعضی از منابع مطلع می گویند اف بی آی در حال آنالیز نسخه های تسلا 3 است که از اوایل سال 2017 میلادی فراوری شده است. تسلا قبلا گفته بود که اسناد مورد احتیاج برای تحقیقات را به وزارت دادگستری ارائه می دهد.بخشی از این اسناد به توییت هایی مرتبط است که ایلان ماسک اخیرا منتشر کرد و در نهایت منجر به یک جریمه 40 میلیون دلاری شد.

نهادهای رسمی تسلا می گویند که این شرکت شهادت فرد خاصی را در کنار خود ندارد، اما بعضی منابع می گویند این شکایت حاوی شهادت گروهی از کارمندان سابق تسلا است.

تسلا کوشش کرد تا فراوری مدل 3 را با وجود مسائل کارخانه و گزارش شرایط نامناسب پیش برده و به مرحله اجرا در بیاورد اما بلندپروازی ها ماسک آنطور که انتظار می رفت موفقیت آمیز نبودند.

اکنون عوامل فدرال در حال تحقیق درباره این موضوع هستند که آیا مدیران ارشد این شرکت مطلعانه اعلامیه های عمومی را در خصوص فراوری خود مطرح می کردند و وعده های دروغین می دادند یا خیر.

سهام تسلا بلافاصله پس از گزارش در خصوص تحقیقات اف بی آی ت مرز 3 درصد سقوط کرد.

تسلا در بیانیه ای گفت:

در اوایل امسال، تسلا یک درخواست مشارکت و آنالیز از سوی وزارت دادگستری دریافت کرد و ما همه کوشش خود را برای حل این مشکل انجام داده و با عوامل فدرال همکاری کردیم. ما دادرسی، درخواست شهادت یا هر فرایند رسمی دیگری را دریافت ننموده ایم و برای چند ماه از وزارت دادگستری هیچ سند اضافی در خصوص این پرونده صادر نشده است.

هنگامی که ما فراوری مدل 3 را شروع کردیم، در خصوص چگونگی آن و راه سخت پیش رو کاملا شفاف عمل کردیم، آشکارا شرح دادیم که ما فقط می توانیم به همان مقدار سریع عمل کنیم که در توانمان است و حتی از واژه جهنم فراوری استفاده کردیم.در نهایت، با توجه به مسائلی که سر راهمان بود و پیشبینی هم نمی کردیم رخ دهند، پیش فراوری ما 6 ماه طول کشید و با وجود آن که انتظار داشتیم 5 هزار خودرو فراوری کنیم، به هدف کامل خود نرسیدیم.

در حالی که تسالا در هنگام رسیدن به یک هدف به تعویق افتاده انتقاد می گردد، نباید فراموش گردد که تسلا اهداف بسیاری را که بیشتر منتقدان به اجرایی شدن آنها شک داشتند، به دست آورد. ما به شدت به کوشش های کل شرکت و حجم فراوریاتمان افتخار می کنیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 دی 1401 بروزرسانی: 7 دی 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2003

به "اف بی آی رسما اقدامات ایلان ماسک را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی رسما اقدامات ایلان ماسک را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید