بازسازی آپارتمان 65 متری

به گزارش افق بسطام، بعد از یک بازسازی اساسی، این بازسازی آپارتمان 65 متری که تا مدتی قبل یک فضای شلوغ و فشرده و به هم ریخته بیش نبود، به خانه ای مدرن، کاربردی، ساده با حال و هوای شهری، ورودی دلباز و یک آشپزخانه عظیم تبدیل شد.

بازسازی آپارتمان 65 متری

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه ویلایی قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

آشپزخانه کوچک و فشرده دم ورودی، جای خود را به انباری عظیم با طراحی مدرن کلاسیک داده. یکی از راه حلهای مدرن در این بازسازی آپارتمان 65 متری یکسره کردن نقشه خانه و متصل کردن آشپزخانه، غذاخوری و نشیمن به یکدیگر بود. بیشترین رنگی که در دکوراسیون داخلی دیده می گردد رنگ های طبیعی، تیره و رنگبندی های گرم با سایه هایی از آبی است. اما روکش های چوبی وسیع، مبلمان سفارشی، وسایل روی دیوار، بافت سنگین و تیره پرده ها و حجم زیادی از رنگ تیره در طراحی داخلی، ظاهر کلی آپارتمان را به طرف تیرگی سوق میدهد. تضاد بین آبی و قهوه ای از نکات جذاب و چشمگیر این دکوراسیون است.

مبلمان و اثاثیه این خانه از تعداد زیادی قطعات سفارشی و خاص تشکیل شده، از جمله: انباری کوچک دم ورودی، کمد و کشوهایی که داخل روکش چوبی دیوار نشیمن نصب شده، میز معلقی که بخشی از ساختار تخت اتاق خواب اصلی به شمار می رود و غیره. این نوع وسایل و مبلمان نه تنها در زندگی شهری و آپارتمان های کوچک بسیار کارآمد هستند، بلکه زیبایی و هویت منحصر به فردی به ترکیب بازسازی آپارتمان 65 متری می بخشند. این خانه پر از ترکیب بندی های ساده، کاربردی و گویاست.

اتاق خواب و حمام از طریق دیوار و سازه های شیشه ای به هم متصل شده اند؛ یک راه حل کاملا جدید و مُد روز. از خصوصیات شاخص اتاق پذیرایی باید به عناصر مشکی حساب شده و LED گرافیکی و هندسی جذاب آن اشاره نمود. این تصویرسازی مدرن با بافت های گرم و زیبای انتهای نشیمن، یعنی پرده ها، تکمیل می گردد. وجود کاناپه آبی روشن، به خطوط صاف و زوایای مشکی این سالن استحکام بخشیده.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 779

به "بازسازی آپارتمان 65 متری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان 65 متری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید