برترین تفریحات شبانه در تهران

به گزارش افق بسطام، با رشد و توسعه زندگی شهری، چندسالی است که در کلان شهر تهران هم مانند بسیار از کلان شهرهای بزرگ دنیا زندگی شبانه رونق گرفته و مردم علاقه زیادی به گردش و سرگرمی در ساعات پایانی روز پیدا نموده اند.

برترین تفریحات شبانه در تهران

گردش شبانه در تهران یکی از تفریحات مورد علاقه مردم مرکز بخصوص در فصل تابستان است. شهر تهران جاذبه های فراوانی دارد که رفتن به بعضی از آنها در ساعات پایانی شب مجذوب کننده تر است و می توانید بعد از یک روز سخت کاری لحظات خوشی برای استراحت و تفریح همراه با خانواده و یا دوستان خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید از بین امکانات متنوع شهر تهران برترین گزینه را برای تفریح و گردش در شب انتخاب نمایید، با خبرنگاران همراه شوید.

بام لند

بام لند از مجموعه های تازه تاسیس در غرب شهر تهران و در نزدیکی دریاچه چیتگر است که برای گردش شبانه در تهران فضای بسیار ایده آلی دارد.

در مجموعه بام لند همزمان با گردش و تفریح می توانید از فروشگاه هایی که در این مجموعه قرار دارند هم خرید کنید. رستوران های مجموعه بام لند بسیار متنوع است. شب های بام لند برای صرف یک شام رمانتیک یا یک دورهمی محبت آمیز با منظره زیبای دریاچه چیتگر بسیارخاطره انگیز و رویایی است.

دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر در مجاورت مجموعه بام لند یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس، در غرب شهر تهران قرار گرفته است. بی شک دریاچه چیتگر را می توان یکی از برترین تفریحگاه های شهر تهران دانست، این دریاچه با نورپردازی مجذوب کنندهی که در اطراف آن صورت گرفته، منظره چشم نوازی در شب ها دارد.

پل طبیعت

بیایید با هم از غرب شهر تهران به یکی از معروف ترین جاذبه های شهر تهران در منطقه عباس آباد برویم. حتما نام پل طبیعت را شنیده اید. اگر از اتوبان مدرس در ساعات شب تردد نموده باشید، حتما نورپردازی بی نظیر پل طبیعت و جمعیتی که روی آن در حال قدم زدن هستند، نظر شما را به خود جلب نموده است.

بام تهران

برای رفتن به بام تهران کافی است خیابان ولنجک را تا انتهای آن بالا بروید. بام تهران یکی از برترین مکان ها برای تماشای منظره شهر تهران بخصوص در شب است. در محوطه بام تهران انواع امکانات تفریحی و تفریح برای گذراندن چند ساعت مفرح فراهم است.

خیابان سی تیر

اگر انتخاب شما برای گردش شبانه در تهران منطقه ها مرکزی شهر است، پیشنهاد می کنیم به خیابان تاریخی سی تیر سری بزنید. یکی از دلایل معروفیت این خیابان اغذیه فروشی هایی است که در آن فعال هستند. اگر مسئله ای با غذا خوردن در خیابان ندارید، می توانید غذاهای خوشمزه ای مثل فلافل، سمبوسه، ساندویچ های سنتی مثل کتلت و کوکو سبزی را با کیفیتی قابل قبول میل نمایید.

پارک های شهر تهران

پارک ها برترین گزینه برای گردش شبانه در تهران هستند. در منطقه ها مختلف شهر تهران پارک های کوچک و بزرگ بسیاری قرار گرفته است که شما می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب نمایید.

پارک ملت، پارک جمشیدیه، باغ ایرانی، بوستان ولایت، بوستان جوانمردان، پارک نهج البلاغه و پارک نوروز همگی امکانات و فضاهای بسیار متنوعی برای گردش شبانه در تهران دارند. فرحزاد هم مکانی دنج برای شبگردی در تهران است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری خنک ترین مقصدهای نزدیک تهران را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1929

به "برترین تفریحات شبانه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین تفریحات شبانه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید