تبلت آنر پد X8 لایت به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد

به گزارش افق بسطام، آنر اخیراً در نمایشگاه IFA 2022 از تبلت تازه و اقتصادی پد X8 لایت رونمایی کرد. پیش تر تصور می شد که این تبلت تازه تنها در اختیار کاربران چینی قرار می گیرد، اما ظاهراً آنر پد X8 لایت در وب سایت جهانی این شرکت قرار گرفته و احتمالاً به زودی شاهد عرضه جهانی آن خواهیم بود. این وب سایت برخی مشخصات فنی این تبلت تازه آنر را فاش کرده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

تبلت آنر پد X8 لایت به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد

طبق نوترین اطلاعات منتشر شده، تبلت آنر پد X8 لایت مجهز به نمایشگر 9.7 اینچی IPS LCD است که از رفرش ریت 60 هرتزی، رزولوشن 800 در 1280 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 800 نیت، نسبت بدنه به تصویر 5:3 و تراکم پیکسلی 149 ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلس کورنینگ نیز وظیفه مراقبت از این نمایشگر را بر عهده دارد. طبق اعلام رسمی این وب سایت، وزن آنر پد X8 لایت برابر با 460 گرم خواهد بود و ضخامت آن به 7.55 میلی متر خواهد رسید.

سیستم عامل اندروید 12 روی این تبلت هوشمند نو به صورت پیش فرض نصب خواهد شد و این طور که به نظر می رسد رابط کاربری Magic UI 6.1 را اجرا خواهد کرد. به لطف این رابط کاربری، کاربر می تواند تا چهار پنجره مختلف را به صورت حالت مالتی تسکنیگ اجرا کند. ظاهراً آنر از پردازنده هلیو G80 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این تبلت اقتصادی استفاده می کند. باید اشاره کنیم این پردازنده هشت هسته ای که با لیتوگرافی 12 نانومتری تولیده شده، شامل 2 هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز و 6 هسته A55 با حداکثر کلاک 1.8 گیگاهرتز است. علاوه بر آن، پردازنده گرافیکی Mail-G52 M 52 نیز با سرعت 950 مگاهرتز به انجام وظیفه می پردازد.

احتمالاً در کنار تراشه هلیو G80 مدیاتک شاهد قرارگیری 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود که کاربران می توانند فضای ذخیره سازی آن را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD تا 512 گیگابایت افزایش دهند. آنر به احتمال بسیار زیاد برای این تبلت هوشمند نو خود از یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند که با شارژر 10 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد.

روی پنل پشتی این تبلت اقتصادی آنر دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی جای گرفته که بدون فلش LED به کاربران عرضه خواهد شد. روی پنل جلویی پد X8 لایت نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. این دستگاه از صدای Histen پشتیبانی می کند و به چهار اسپیکر مجهز شده است.

از دیگر مشخصات فنی آنر پد X8 لایت می توان به وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه 5.1 و درگاه USB-C اشاره کرد. این تبلت اقتصادی درگاه سیم کارت و جک 3.5 میلی متری صدا ندارد. هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ در دسترس بودن و قیمت این تبلت نو آنر منتشر نشده، اما با توجه به قیمت آن در بازار چین، این تبلت نو می تواند با قیمت کمتر از 200 دلار در بازارهای جهانی به فروش برسد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1960

به "تبلت آنر پد X8 لایت به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت آنر پد X8 لایت به زودی روانه بازار جهانی خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید