تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تبریز تعطیل است

به گزارش افق بسطام، فرماندار تبریز گفت: در روزهای 12 و 13 فروردین در سطح شهر تبریز محدودیت های شدید ترافیکی اعمال می گردد.

تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تبریز تعطیل است

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به گزارش خبرنگار ایلنا، بهروز مهدوی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمامی نقاط فرعی و اصلی در 12 نقطه ورودی تبریز با حضور عوامل هدایت و رانندگی، هلال احمر ، نیروهای انتظامی کنترل می گردد.

وی ادامه داد: تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تعطیل بوده و در اطراف پارک ها نیز محدودیت ترافیکی اعمال می گردد؛ خودروهای پارک شده نیز با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تمام پلاک های غیربومی که در سطح شهر تردد می نمایند جریمه شده و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد، اضافه نمود: ورودی های تمام روستاهای شهرستان در روزهای 12 و 13 فروردین توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها کنترل خواهد شد.

فرماندار تبریز با بیان این که در تامین اقلام مورد احتیاج مردم مسئله ای نداریم، گفت: فروشگاه های عظیم زنجیره ای، نانوایی ها، قصابی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی با رعایت موارد بهداشتی باز بوده و خدمت رسانی می نمایند.

وی با تاکید بر این که مغازه های غیرضروری سطح شهر باید تعطیل باشند، اضافه نمود: در صورت مشاهده و دریافت گزارشات مردمی توسط تیم های بازرسی اتحادیه و تعزیرات، مغازه های متخلف جریمه شده و به مدت یک ماه نیز پلمب خواهند شد.

وی تاکید نمود: تمامی مناطقی که در سال های گذشته محل اطراق مردم در روز سیزده بدر بود، شناسایی شده و بسته خواهند بود.

مهدوی با بیان اینکه بیش از 80 درصد جمعیت تبریز توصیه های اجتماعی برای مقابله با کرونا را رعایت می نمایند، اعلام کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا از مردم درخواست می کنیم در روزهای 12 و 13 فروردین در خانه های خود بمانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 745

به "تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تبریز تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی تبریز تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید