در دادگاه حمید صفت چه گذشت؟

به گزارش افق بسطام، امروز جلسه رسیدگی به پرونده حمید صفت خواننده مشهور رپ برگزار شد. وکلای حمید صفت اعلام کردند که جلسه رسیدگی به پرونده موکلشان برای برطرف شدن برخی از ابهامات تجدید شده است.

در دادگاه حمید صفت چه گذشت؟

حمید صفت متهم به قتل ناپدری خود در سال 96 است.

پفراینده این خواننده در چندسال اخیر فرایند پیچیده ای را طی کرده است. سال گذشته پس از چند بار رفت و برگشت پفراینده حمید صفت، دادگاه نهایتا او را به اتهام قتل عمد محکوم به قصاص کرد.

اما این حکم در دیوانعالی کشور نقض شد.

حالا امروز دادگاه این متهم دوباره برگزار گشت.

ایوب میلکی و حسین شاهرخی وکلای مدافع حمید صفت در گفت وگو با مهر با اشاره به مطالب نام شده در جلسه رسیدگی به پفراینده موکلشان، اظهار کردند: جلسه رسیدگی به پفراینده موکلمان (حمید صفت خواننده ای که به اتهام قتل ناپدری خود مدتی است در بازداشت به سر می برد) امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه 1400 در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به تصدی قاضی رحمانی ریاست شعبه و مستشاران برگزار گشت.

تیم وکلای حمید صفت ضمن ابراز امیدواری از فرایند رسیدگی و مدیریت مناسب ریاست دادگاه بر جلسه و فرصت مناسب جهت تهیه و تدارک دفاع در مورد فرایند دفاعیات گفتند: هر یک از طرفین نکات و دفاعیاتی را در دفاع از موکلین خود بیان داشتند و در نهایت قضات دادگاه با توجه به برخی ابهامات موجود، جلسه رسیدگی را تجدید و به زمان دیگری موکول کردند.

حمید صفت در جلسه امروز دادگاه حضور داشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1557

به "در دادگاه حمید صفت چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دادگاه حمید صفت چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید