سقف سوخت گیری بنزین به روال قبل بازگشت

به گزارش افق بسطام، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت گیری بنزین در هر نوبت با کارت های سوخت که در تمامی استان ها به جز تهران، محدود شده بود، به روال قبل بازگشت.

سقف سوخت گیری بنزین به روال قبل بازگشت

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور در تبادل نظر با تسنیم، گفت: مشاهدات و گزارشات ما از استان های مختلف حاکیست که از روز قبل، در بیشتر استان ها و کلانشهر ها به جز استان های مرزی، محدودیت برطرف و سقف سوخت گیری بنزین از کارت شخصی مجددا 60 لیتر شده است.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه جایگاهداران و مجموعه صنفی ما نقشی در تصمیمات مربوط به سهمیه ها و قیمت نداریم، ولی طی شش ماه اخیر و خصوصا هفته های قبل شرایط میدانی را با دقت آنالیز کردیم و کوشش کردیم با همه سختی ها، مردم کمتر با مشکل برخورد نمایند.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور اعلام کرد: مردم هم نظرات و پیشنهادات و نقدها خود را به ما اعلام کردند و ما حسب وظیفه اجتماعی موارد را به مسئولین منتقل نمودیم، بیشتر نظرات حکایت از این داشت که مردم با فاصله زمانی بین سوخت گیری ها مشکل چندانی ندارند، ولی اینکه سقف هر بار سوخت گیری با کارت سوخت شخصی کمتر از 60 لیتر باشد را مشکل ساز میدانند و اظهار نارضایتی می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2034

به "سقف سوخت گیری بنزین به روال قبل بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف سوخت گیری بنزین به روال قبل بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید