سی دی پراجکت: فرایند درست کردن سایبرپانک 2077 هنوز هم ادامه دارد

به گزارش افق بسطام، ماه گذشته یک به روزرسانی نو برای سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) منتشر شد. این بسته هیچ محتوای نوی برای این بازی نداشت با اینحال تیم سازنده عملکرد این عنوان را بهتر کردند. به همین دلیل سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) همچنان در حال بهبود سایبرپانک است.

سی دی پراجکت: فرایند درست کردن سایبرپانک 2077 هنوز هم ادامه دارد

پاول سَسکو (Pawel Sasko) کارگردان بخش مأموریت سی دی پراجکت رد، در یک برنامه زنده اعلام نمود که این بازی هنوز احتیاج به کار دارد. همینطور اینکه اعلام نمود هر روز روی موارد مختلف این بازی آنالیز های متنوع انجام می گردد. او در ادامه گفت:

به روزرسانی نسخه 1.52 چندی پیش منتشر شد. این بسته الحاقی برخلاف موارد دیگر تنها روی عملکرد این بازی تمرکز داشته است. به همین علت محتوای جدیدی برای سایبرپانک ارائه ننموده است. سی دی پراجکت رد اعلام نموده است که همچنان در حال ساخت بسته الحاقی برای سایبرپانک است. نکته مهم اینجاست که این شرکت اعلام نمود دنباله ویچر با موتور آنریل انجین 5 ساخته خواهد شد. پس این شرکت موتور اختصاصی خود را کنار گذاشته است.

به همین علت امکان دارد که این شرکت در حال کار روی این دو پروژه با دو موتور متفاوت باشد. با اینحال این موضوع نشان می دهد که بسته الحاقی سایبرپانک آخرین محتوای منتشر شده با استفاده از موتور رِد (Red Engine) خواهد بود.

سایبرپانک برای مدت زیادی است که در حال بهبود است. این مدت زمان تا حدی طول کشیده است که دیگر هواداران این بازی اصلاً توجهی به این موضوع نمی نمایند. با اینحال سایبرپانک از زمان عرضه پیشرفت بسیار زیادی داشته و در حال حاضر تبدیل به یکی از عناوین بسیار خوب شده است.

منبع: Eurogamer.net

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1878

به "سی دی پراجکت: فرایند درست کردن سایبرپانک 2077 هنوز هم ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت: فرایند درست کردن سایبرپانک 2077 هنوز هم ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید