فیلم آنچارتد 2 به صورت رسمی در دست ساخت است

به گزارش افق بسطام، اخبار مربوط به در دست ساخت بودن دنباله فیلم آنچارتد در جریان حضور سونی در مراسم CineEurope اعلام شد. طبق گزارش ورایتی (Variety) این رسانه تایید می نماید تام هالند باری دیگر نقش پروتاگونیست و شخصیت اصلی داستان یعنی نیتن دریک را ایفا خواهد نمود.

فیلم آنچارتد 2 به صورت رسمی در دست ساخت است

فیلم آنچارتد به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) با بودجه 120 میلیون دلاری در ماه فوریه سال 2022 اکران شد و در نهایت توانست در سرتاسر دنیا به فروش 400 میلیون دلاری دست یابد. تا به امروز، تنها تعداد انگشت شماری از فیلم های اقتباسی از بازی های ویدیویی به این عایدی و ارقامی بالاتر از آن دست یافته اند.

سکانسِ پساتیتراژ فیلم آنجارتد، هواداران را برای یک دنباله احتمالی آماده می کرد و حال می بینیم که این موضوع در شرف وقوع است. روبن فلیشر در آن موقع به رسانه اینترتینمنت ویکلی (Entertainment Weekly) گفت: این صحنه به گونه ای طراحی شده بود تا مخاطبان را مطلع کند که خوشبختانه این آخرین ملاقات آن ها با شخصیت های دریک و سالی نخواهد بود.

در همین بین باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که آینده فرنچایز آنچارتد در بازی های ویدیویی احتمالا دست خوش تغییراتی اساسی گردد. چرا که نیل دراکمن؛ رئیس استودیوی ناتی داگ حدود دو سال پیش اعلام نمود از ساخت این فرنچایز دست کشیده و آن ها در پی خلق داستان و آی پی های تازه هستند. از طرف دیگر اما گزارشاتی هم هستند که به در دست ساخت بودن بازی های تازه از این سری اشاره دارند. این گزارش ها ادعا دارند ناتی داگ یک تیم اختصاصی برای توسعه این فرنچایز را گرد هم آورده است.

بعلاوه در سال 2022 و بر اساس یک لیست شغلی منتشر شده، پی بردیم که یک تیم توسعه داخلی در سونی به یاری ناتی داگ در حال توسعه اثری از یک فرنچایز محبوب هستند. گرچه نامی از این فرنچایز محبوب برده نشده بود اما می توان حدس زد این اشاره ای به سری آنچارتد باشد.

استودیوهای دیگر سونی هم سابقه ساخت ریمستر یا اسپین آف از سری بازی آنچارتد را داشته اند. برای مثال استودیوی بند (Bend Studio) وظبفه توسعه بازی Uncharted: Golden Abyss را بر عهده داشت و بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل ریمستر سه گانه آنچارتد می گردد به دست تیم بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) ساخته شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 تیر 1403 بروزرسانی: 9 تیر 1403 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2133

به "فیلم آنچارتد 2 به صورت رسمی در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم آنچارتد 2 به صورت رسمی در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید