قاسمی: در خصوص ملاقات با عربستان تابع وزارت ورزش هستیم، چیزی در خصوص محل رویارویی دو تیم نمی دانم

به گزارش افق بسطام، مدیر تیم های ملی بسکتبال گفت: فدراسیون بسکتبال در خصوص ملاقات با عربستان تصمیم گیرنده نیست و ما تابع وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم.

قاسمی: در خصوص ملاقات با عربستان تابع وزارت ورزش هستیم، چیزی در خصوص محل رویارویی دو تیم نمی دانم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در مسابقات انتخابی کاپ 2021 آسیا در گروه E با تیم های عربستان، سوریه و قطر رقابت خواهد نمود. نخستین بازی ایران روز پنجشنبه اول اسفند مقابل سوریه و دومین بازی روز یکشنبه 4 اسفند مقابل قطر در تهران خواهد بود.

تیم ملی ایران روز آدینه 7 آذر 1399 میزبان عربستان و روز یکشنبه 3 اسفند 1399 میهمان عربستان خواهد بود. این در حالی است که ملاقات تیم های ورزشی ایران و عربستان به دلیل تنش های سیاسی بین دو کشور در سال های اخیر در زمین بی طرف برگزار شده است.

مسعود قاسمی، مدیر تیم های ملی بسکتبال در این مورد به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: فدراسیون بسکتبال در این مورد تصمیم گیرنده نیست و ما تابع وزرات ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم. در حال حاضر، اتفاق خاصی نیفتاده و زمان زیادی هم تا مسابقه دو تیم ایران و عربستان باقی مانده است.

قاسمی ادامه داد: من چیزی در خصوص محل رویارویی دو تیم نمی دانم ولی ما آماده مقابله و میزبانی با هر تیمی در دنیا به جز رژیم اشغالگر قدس هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 605

به "قاسمی: در خصوص ملاقات با عربستان تابع وزارت ورزش هستیم، چیزی در خصوص محل رویارویی دو تیم نمی دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی: در خصوص ملاقات با عربستان تابع وزارت ورزش هستیم، چیزی در خصوص محل رویارویی دو تیم نمی دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید