لباس منشوری گلزار در ساحل کیش

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران: ویدیو منتشر شده به وسیله امیر مقاره عضو گروه موزیک پاپ ماکان بند به همراه محمدرضا گلزار در ساحل کیش است که نشان می دهد گلزار با لباس آستین حلقه ای و شلوارک در مکانی عمومی سرگرمی می نماید.

لباس منشوری گلزار در ساحل کیش

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری خوش چهره ایران است . محمدرضا گلزار هم اخیرا با حواشی زیادی رو به رو بوده است . محمدرضا گلزار با گروه ماکان بند به کیش رفته است . امیر مقاره که به خوانندگی در گروه ماکان بند به معروفیت رسیده است ویدیویی از خودش در کنار محمدرضا گلزار منتشر نموده که ظاهر در ساحل کیش در حال بازی کردن هستند.محمدرضا گلزار رابطه خوبی با گروه ماکان بند دارد و البته بازیکن والیبال بوده و علاقه بسیار زیادی به آن دارد و قطعا رقیب سرسختی برای آنها حساب می گردد.

دختری که خودش را با محمدرضا گلزار مقایسه می نماید

شقایق دلشاد دختر ایرانی است که خودش را مدل و بازیگر معرفی می نماید که البته توانسته چند نقش فرعی در بعضی فیلم ها و سریال های مشهور داشته باشد. او می گوید به میزان محمدرضا گلزار مشهور است. البته این خبر به گوش محمدرضا گلزار هم رسید و در واکنش به او چیز خاصی نگفت و به نوعی او را به حساب نیاورد که بخواهد پاسخی بدهد. بعلاوه ویدیویی از او منتشر شده که با یک بنز به افتتاحیه یک مرکز تجاری می رود و در پاسخ به سوال خبرنگار که می گوید چرا بادیگارد داری، پاسخ می دهد که دارندگی و برازندگی ! البته بعدا در مصاحبه ای بیان کرد که آن بنز و بادیگاردها مال من نبودند و اجاره ای بود. هرچند بر سر اینکه به محمدرضا گلزار سوپر استار بگوییم یا نه اختلافات زیادی است و مردم همواره نسبت به این جمله واکنش تند نشان می دهند ولی آنچه که می خواهیم بگوییم این است که گلزار به لحاظ مالی و فعالیت های مالی در میان هنرمندان واقعا یک سوپر استار است ! محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. زندگی لاکچری و لوکس محمدرضا گلزار همواره مورد انتقاد همکاران او بوده است اما آنچه بیشتر از همه چی برای او حاشیه درست نموده است ورود او به مجری گری و خوانندگی ست. با اینکه محمدرضا گلزار خودش قبلن عضو گروه موسیقی بوده است ولی خوانندگان زیادی به او حمله نموده اند و خواندن او را مسخره می نمایند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1693

به "لباس منشوری گلزار در ساحل کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس منشوری گلزار در ساحل کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید