لوزانو: مقابل ایتالیا شانس صعود داریم، روس ها تاکتیک بالایی دارند

به گزارش افق بسطام، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر صد درصد توان مان را ارائه کنیم و ایتالیا تحت فشار قرار بگیرد شاید نتواند بازی خود دا ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت.

لوزانو: مقابل ایتالیا شانس صعود داریم، روس ها تاکتیک بالایی دارند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از ریو، رادول لوزانو در خصوص شکست 3 بر صفر ایران مقابل روسیه در بازی آخر مرحله گروهی المپیک 2016 ریو گفت: هر سه ست با اشتباهات زیاد آغاز کردیم و این بازی را سخت کرد. هم ست اول و هم ست دوم تقاضای وقت استراحت کردم تا این موضوع را یادآوری کنم که اشتباهات بازیکنان زیاد است.

وی اضافه نمود: با توپ گیری و دفاع روی تور کوشش کردیم عقب افتادگی را جبران کنیم. روسیه هم خوب بازی کرد و آنها تاکتیک بالایی دارند بنابراین اگر مقابل چنین تیمی عقب بیفتیم جبران سخت است. به هرحال این بازی تمام شده است و امیدوارم از آن برای بازی با ایتالیا استقاده کنیم.

لوزانو درباره تیم ایتالیا گفت: ایتالیا تیم خوبی است و تجربه زیادی در بازی های بین المللی دارد. اگر صد درصد توان مان را ارائه کنیم و ایتالیا تحت فشار قرار بگیرد شاید نتواند بازی خود دا ارائه دهد و احتمال صعود ما وجود خواهد داشت. امیدوارم این ملاقات، بازی سال ایران باشد!

لوزانو درباره تغییراتی که در ترکیب ایران در فواصل بازی داشت توضیح داد: ما نیاز داریم از افراد دیگری هم استفاده کنیم تا در شرایط بازی قرار بگیرند. تیم ما دوازده نفره است و ما باید از دیگر بازیکنان هم استفاده کنیم و ببینیم کدام یک می توانند یاری نمایند. ممکن است افرادی که در شرایط المپیک نیستند این موضوع را درک ننمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 457

به "لوزانو: مقابل ایتالیا شانس صعود داریم، روس ها تاکتیک بالایی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزانو: مقابل ایتالیا شانس صعود داریم، روس ها تاکتیک بالایی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید