معرفی تلفن بی سیم ساده پاناسونیک

به گزارش افق بسطام، بسیاری از افراد برای تهیه تلفن به دنبال امکانات پیچیده نیستند و تنها انتظارشان از گوشی، زنگ زدن و پاسخ دادن به تلفن است. برای بسیاری از کاربران امکانات پیچیده و کلیدهای زیاد روی پایه یا گوشی بی سیم، گیج نماینده است. برای مثال سالمندانی که آشنایی کافی برای کار با تلفن ندارند، باید تلفنی ساده تهیه نمایند که کارکرد با آن آسان باشد.

معرفی تلفن بی سیم ساده پاناسونیک

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام ایده آل گستر، اگر به دنبال خرید تلفن بی سیم ساده هستید که کارکرد آن پیچیده نباشد در ادامه همراه ما باشید تا چند مدل تلفن بی سیم پاناسونیک ساده و خوش قیمت را معرفی کنیم:

تلفن پاناسونیک از شناخته شده ترین محصولات مخابراتی در سطح دنیا است. تلفن های پاناسونیک در دو نوع تلفن رومیزی و تلفن بی سیم طراحی و به بازار عرضه می گردد. تلفن های پاناسونیک علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، دارای تنوع بسیار خوبی است و کاربران با هر نوع احتیاجی می توانند از بین مدل های این برند مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

در ادامه قصد داریم چند مدل تلفن ساده را معرفی کنیم:

تلفن بی سیم 1311

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1311 ساده ترین مدل این برند است که دارای یک تلفن بی سیم و یک پایه کوچک است. بی سیم این تلفن کوچک است و هیچ امکانی جز شارژ گوشی بی سیم ندارد. وجود این پایه کوچک و جمع و جور که شکلی گرد دارد، موجب جاگیری آسان آن روی هر میزی می گردد. علاوه بر این امکان نصب این مدل روی دیوار نیز وجود دارد.

این مدل بی سیم در رنگ های مختلفی طراحی و فراوری شده که برای ست کردن با دکوراسیون منزل بسیار مناسب است. تلفن بی سیم مدل 1311 به دلیل وجود دکمه هایی با سایز بزرگ برای استفاده سالمندان بسیار مناسب است و خطا در شماره گیری را به حداقل می رساند. نمایشگر این تلفن تک سطری است، به همین دلیل خوانایی اعداد مربوط به اطلاعات تماس در آن بسیار آسان است. علاوه بر این شما می توانید کلیدهای 1 تا 9 را برنامه ریزی کنید تا تنها با فشردن یک کلید بتوان با شماره های پرکاربرد تماس برقرار کرد. علاوه بر این، امکان واردکردن 50 مخاطب در این لیست وجود دارد.

10 شماره آخری که با آن ها تماس داشته اید یا آن ها با شما تماس گرفته اند در لیست تماس های اخیر قابل مشاهده است. میزان بلندی زنگ گوشی در 6 سطح و بلندی صدای مکالمه در 3 سطح قابل تنظیم است.

تلفن بی سیم 1611

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1611 نیز مانند مدل قبل، از امکانات محدودی برخوردار است و جزو مدل های ساده این برند محسوب می گردد. این مدل تلفن دارای یک گوشی بی سیم و یک پایه بسیار ساده است. نسبت به مدل 1311 گوشی بی سیم این مدل کمی بزرگ تر است و پایه آن برخلاف 1311 شکلی مربعی دارد. تنوع رنگ در این مدل نیز می تواند کاربران را در نگاه اول جذب کند. شما می توانید تا 50 شماره از مخاطبان خود را در دفترچه تلفن این مدل ذخیره کنید. قابلیت نمایش شماره های اخیر این مدل مانند 1311 است. قابلیت نصب روی دیوار و آلارم ساعت از جمله امکانات این مدل است.

تلفن بی سیم 1711

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1711 طراحی ظاهری مدرن و براقی دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک با کیفیت بالا است که در مقابل ضربات مقاومت خوبی دارد. این مدل در دو رنگ سفید و مشکی طراحی شده است. بهره گیری این تلفن از فناوری DECT 6.0 آن را نسبت به مدل های قبلی متمایز می نماید. این فناوری با فراهم کردن فرکانس 1.9 گیگاهرتز می تواند تداخل با سایر دستگاه های بی سیم را به حداقل برساند و در نتیجه در هنگام تماس شاهد نویز نخواهید بود. علاوه بر این شنود در این نوع تلفن ها غیرممکن است. مدل 1711 برخلاف دو مدل معرفی گردیده در بالا که نمایشگر آن ها فاقد نور پس زمینه است، با نمایش نورانی می تواند اطلاعات تماس را با خوانایی بالاتری ارائه دهد. این مدل هم دارای قابلیت ذخیره 50 مخاطب است.

یکی از مهم ترین مزیت های سه تلفن ساده برند پاناسونیک که در بالا معرفی گردید، شارژدهی بالای آن ها است. با توجه به امکانات محدود این گوشی ها، مصرف باتری در آن ها بسیار پایین است و احتیاج به شارژ مجدد در بازه های طولانی تری رخ می دهد که همین امر سبب طولانی تر شدن عمر کلی باتری می گردد.

ایده آل گستر نمایندگی مجاز برند پاناسونیک در ایران است. خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات مخابراتی امنیتی این برند، در شرکت ایده آل گستر ارائه می گردد. تمامی محصولات عرضه شده توسط ایده آل گستر، با یک سال تضمین و 10 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 02181010 تماس بگیرند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 58

به "معرفی تلفن بی سیم ساده پاناسونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تلفن بی سیم ساده پاناسونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید