نیکون دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه معرفی کرد

به گزارش افق بسطام، در طول روز های گذشته، کمپانی نیکون در نمایشگاه CES 2016 که در لاس وگاس برگزار شد، دوربین جدیدی را معرفی کرد که توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند. این دوربین جدید ابزاری پوشیدنی است که KeyMission 360 نام دارد. دوربین مذکور نوعی اکشن کم است که در برابر آب مقاومت می کند و توان فیلمبرداری 360 درجه با وضوح 4K را دارد.

نیکون دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه معرفی کرد

این دوربین اولین تلاش کمپانی نیکون در زمینه اکشن کم است - به دوربینی که روی سر یا هر بخش دیگری نصب می شود و امکان استفاده از آن در فعالیت های ورزشی و موارد مشابه وجود دارد، اکشن کم می گویند- این محصول طراحی مناسبی نیز دارد و همین امر باعث شده که بتوان آن را به سادگی در سفر های ماجراجویانه همراه داشت. دوربین جدید نیکون تا ارتفاع 30 متری (100 فوت) می تواند فشار آب را تحمل کند و البته در برابر گرد و غبار، شوک و دمای پایین نیز مقاوم است.

KeyMission 360 دارای لرزش گیر الکتریکی (VR) است و همین موضوع باعث می شود که اگر در زمان فیلمبرداری لرزشی صورت گیرد، آن لرزش در فیلم ثبت نشود. محصول مذکور دارای یک سنسور تصویر و دو لنز است که رو به روی هم ایستاده اند و در هر دو طرف دوربین شاهد لنز هستیم که همین ویژگی قابلیت ثبت ویدیو های 360 درجه را به آن می دهد. البته امکان عکاسی تنها از طریق یک دوربین نیز وجود دارد.

نیکون KeyMission 360 در بهار سال 2016 روانه بازار خواهد شد اما فعلا اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است.

منبع:petapixel

منبع: کجارو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 907

به "نیکون دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکون دوربینی با قابلیت فیلمبرداری 360 درجه معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید