وندا نارا: ایکاردی کاپیتان اینتر بود و حالا ملوان تیم شده است، در خصوص ماندن، خودش تصمیم می گیرد

به گزارش افق بسطام، مدیر برنامه های مائورو ایکاردی نسبت به ماندن این مهاجم آرژانتینی در اینتر اطمینان ندارد.

وندا نارا: ایکاردی کاپیتان اینتر بود و حالا ملوان تیم شده است، در خصوص ماندن، خودش تصمیم می گیرد

به گزارش خبرنگاران، وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی که اخیراً در چند اظهارنظر مختلف از علاقه این مهاجم آرژانتینی به ماندن در اینتر سخن گفته بود، در تازه ترین اظهارنظرش می گوید نسبت به ماندن این بازیکن در این تیم ایتالیایی اطمینان ندارد.

باشگاه اینتر به دلیل اتفاقاتی که در پی عدم توافق با ایکاردی بر سر تمدید قرارداد در ماه های اخیر افتاد، ممکن است در خاتمه فصل جاری اقدام به فروش او کند. این مهاجم آرژانتینی پس از اینکه در ماه فوریه بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد، به مدت 6 هفته به دلیل آنچه مصدومیت عنوان شد، برای اینتر بازی نکرد.

وندا نارا که متولد شهر بوینس آیرس است در گفت وگو با برنامه تلویزیونی ال اینسوپورتابله گفت: من برای مائورو و البته خانواده ام کار می کنم. من مدیر برنامه های او هستم. ما یک مهاجم نوک برای تیم ملی فوتبال آرژانتین داریم که می تواند سال ها برای این تیم بازی کند. مایلم به آرژانتین بازگردم و حرفه خودم را از آنجا دنبال کنم.

مدیر برنامه های ایکاردی همچنین درباره زندگی شخصی اش گفت: من هشت صبح از خواب بیدار می شوم و بچه ها را به مدرسه می برم. ترجیح هم می دهم که به جای فِراری و رولس رویس اتومبیل های معمولی سوار شوم.

وندا نارا در پاسخ به این پرسش که آیا ایکاردی در اینتر خواهد ماند؟، گفت: باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. مائورو باید در این خصوص تصمیم بگیرد. او هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با اینتر باقی مانده است. من تنها می توانم به ایکاردی توصیه هایی داشته باشم. مائورو کاپیتان اینتر بود و حالا ملوان تیم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 67

به "وندا نارا: ایکاردی کاپیتان اینتر بود و حالا ملوان تیم شده است، در خصوص ماندن، خودش تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وندا نارا: ایکاردی کاپیتان اینتر بود و حالا ملوان تیم شده است، در خصوص ماندن، خودش تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید