پرداخت حقوق کارگران تنظیف شهرداری بندرعباس بر اساس آنالیز جدید، افزایش 40 درصدی حقوق کارگران

به گزارش افق بسطام، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: آخرین حقوق دریافتی کارگران تنظیف بر اساس آنالیز 98 بوده و کارگران با توجه به شرایط فردی مبلغی بین دو تا سه میلیون تومان حقوق دریافت می کنند.

پرداخت حقوق کارگران تنظیف شهرداری بندرعباس بر اساس آنالیز جدید، افزایش 40 درصدی حقوق کارگران

به گزارش خبرنگاران، احمد ملایی نسب در حاشیه حضور در جمع کارگران تنظیف شهرداری بندرعباس، در ارتباط با پرداخت حقوق این بخش از پرسنل، اظهار کرد: آخرین حقوق دریافتی کلیه کارگران بخش تنظیف مناطق سه گانه بر اساس آنالیز حقوق سال 98 بوده است.

وی اضافه کرد: تا پیش ازاین نیز کارگران این بخش حقوق خود را به صورت علی الحساب دریافت کرده اند و مابه التفاوت حقوق این ماه ها، به زودی پرداخت می شود.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بندرعباس شرح داد: با توجه به فعالیت کارگران بخش تنظیف در قالب نیروهای شرکتی و پرداخت حقوق آن ها از طریق شرکت های پیمانکاری مذکور، ممکن است در موردی خاص پرداختی برخی افراد با انتقاد همراه باشد که دراین ارتباط نیز، شماره تلفن 137 و شماره پیامکی و فضای مجازی 09051644522 مدیریت بازرسی شهرداری بندرعباس پیگیری کننده حق وحقوق کارگران است.

وی بیان کرد: چنانچه هرکدام از شرکت های تأمین نیروی کارگری کوتاهی در پرداخت داشته باشند، با پیگیری از سوی کارگران نسبت به برخورد جدی اقدام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 283

به "پرداخت حقوق کارگران تنظیف شهرداری بندرعباس بر اساس آنالیز جدید، افزایش 40 درصدی حقوق کارگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت حقوق کارگران تنظیف شهرداری بندرعباس بر اساس آنالیز جدید، افزایش 40 درصدی حقوق کارگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید