پوستر دیواری پرشین راگ

به گزارش افق بسطام، پوستر دیواری پرشین راگ یکی از بهترین جاها برای خرید می باشد.

پوستر دیواری پرشین راگ

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام پرشین راگ، قبل از خرید شما باید نکاتی را رعایت کنید که ما در ادامه به شما خواهیم گفت. پس با ما تا انتهای این متن همراه باشید تا این رازها را بشما بگوییم.

برای خرید پوستر دیواری باید 5 نکته مهم را حتما بدانید. ما با کارشناسان طراحی داخلی فروشگاه پرشین راگ مشورت نموده ایم و نکاتی که باید هنگام خرید یک پوستر دیواری جذاب رعایت کنید را برای در زیر خلاصه نموده ایم:

جنس کاغذ پوستر باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد. زیرا کاغذهای بی کیفیت نازک هستند و هنگام نصب پاره می شوند و یا به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند. شما بعدا مجبورید با پرداخت هزینه دوباره انها را تعویض کنید.

طرح های پوسترهای سه بعدی را با توجه به محل نصب آن انتخاب کنید. مثلا پوسترهای سه بعدی گل برای پشت تلویزیون بسیار رایج است. یا در اتاق پذیرایی از طرح های روشن بهره ببرید تا اتاق پذیرایی عظیم بنظر برسد.

هر گز سعی نکنید بدون داشتن تجربه نصب پوستر آن را نصب کنید. زیرا با خراب شدن یکی از قسمتها یا تایل ها باید کل پوستر را دور بریزید و آن را دوباره سفارش دهید و هزینه آن را پرداخت کنید.

پوستر های سه بعدی خود را از فروشگاه های معتبر مانند پرشین راگ تهیه کنید تا از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. پوستر دیواری متنوع ترین آلبوم ها را در اختیار دارد.

از کیفیت چسب پوستر خود غافل نشوید. زیرا کیفیت چسب مانند خود کاغذ پوستر از اهمیت زیادی برخوردار است.

مقایسه پوستر دیواری با کاغذ دیواری

پوستر های اختصاصی برای طراحان دکوراسیون داخلی یک امکان جدید فراهم آورده تا فضای داخلی را مطابق سلیقه و طرح خود طراحی نمایند. به همین دلیل کاغذ دیواری ها به تدریج جای خود را به پوستر های دیواری دادند.

به همین دلیل است که کاغذهای دیواری که دست طراحان دکوراسیون داخلی را هم از نظر رنگ و هم از نظر طرح بسته بودند دیگر نمی توانند در برابر پوسترهای جدید با طرح های خیره نماینده و سه بعدی رقابت نمایند. و همین امر سبب شده تا کم کم جای خود را به آنها بدهند.

زیرا اولاٌ هم کیفیت کاغذ پوسترها بالاتر از کاغذ دیواری است ثانیاٌ طرح های پوسترهای دیواری هم از نظر تنوع و همچنین از نظر رنگ بسیار متنوع هستند. طرح های خیره نماینده آنها چشم هر بازدید نماینده ای را بسمت آنها جلب می نماید.

از دیگر تفاوت های کاغذ دیواری و پوستر این است که کاغذهای پوسترها هم دارای کیفیت بهتر و هم چاپ عالی تر می باشند.

کاغذ دیواری ها معمولا دارای طرح های تکراری و خسته نماینده می باشند. به عنوان مثال یک گل در طول یک دیوار بصورت مرتب تکرار می گردد.

کاربردهای پوستر دیواری سه بعدی

کاربردهای وسیع پوستر دیواری سه بعدی باعث شده تا در دکوراسیون داخلی جای خود را باز نمایند. شما می توانید از آنها هم در اتاق بچه ها و هم در اتاق پذیرایی بهره ببرید. به علاوه از آنها می توان در کافی شاپ ها و هم در رستوران ها و ادارات استفاده کرد.

تا به حال فکر نموده اید که اگر در اتاق پذیرایی یا اتاق خواب از یک تصویر طبیعت بهره ببرید که مانند پنجره ای به بیرون شما را به دل طبیعت ببرد چقدر آرامش بخش خواهد بود. یا مثلا اگر در پشت تلویزیون خود از تصویر یک گل سه بعدی بهره ببرید چقدر جلوه زیبایی به خانه خود می بخشید.

جنس های مورد استفاده و چاپ پوسترها

پوسترها دارای کاغذهای بهتری هستند و هم چاپ آنها بهتر از کاغذ دیواری می باشد. بنابراین توصیه ما این است که حتما از طرح های زیبا و متنوع پوستر بهره ببرید.

اگر جنس کاغذ این پوسترها قابل شستشو باشند می توانید آنها را با دستمال پارچه ای نم دار پاک کنید بدون اینکه صدمه ای به بافت پوستر وارد کنید. به عنوان مثال جنس نان وون که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد قابل شستشو می باشد. توصیه ما استفاده از همین جنس است که بهترین جنس کاغذ می باشد.

ولی جنس طرح چرم قابلیت شستشوی پایین تری دارد. اگر میخواهید بطور موقت در یک مکان اقامت کنید این جنس کاغذ مناسب برای شماست. زیرا قیمت بسیار نازلتری نسبت به بقیه کاغذ ها دارد. ولی کیفیت آن در عوض بسیار پایین می باشد.

از جنس های دیگر می توان به جنس کاغذ شاین دار و کاغذ کتان اشاره نمود که هر کدام خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند.

یا کاغذ دیواری سه بعدی یکی از پرطرفدارترین طرح های موجود می باشد.

در زیر پوستر دیواری سه بعدی یا بعبارت دیگر کاغذ دیواری سه بعدی یک نمونه یک پوستر دیواری طرح طبیعت برای شما آورده ایم.

برای خرید پوستر و همچنین دیدن طرح های بیشتر می توانید به سایت پرشین راگ که در زیر آمده است رجوع کنید:

https://epersianrug.com

تلفن 26702661 021

از طرح های مورد اشاره در این سایت می توان به طرح گل های سه بعدی و یا طرح های طبیعت و یا طرح های حیوانات ، شهر ، و غذاها اشاره نمود. شما می توانید یکی از این طرح ها را برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب خود برگزینید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1416

به "پوستر دیواری پرشین راگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر دیواری پرشین راگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید