پیولی: میلان با خرید ابراهیموویچ به من هدیه ای فوق العاده داد

به گزارش افق بسطام، سرمربی تیم فوتبال میلان از اضافه شدن ستاره سوئدی سابق تیم لس آنجلس گلکسی به جمع شاگرانش ابراز خرسندی کرد.

پیولی: میلان با خرید ابراهیموویچ به من هدیه ای فوق العاده داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی میلان این روزها بسیار خشنود است. او فردا (دوشنبه) با خوشبینی مضاعف نسبت به پیروزی تیمش، بازی شاگردان خود را مقابل سامپدوریا تماشا خواهد نمود و دلیل آن هم اضافه شدن یک مهاجم کارکشته و امتحان پس داده مانند زلاتان ابراهیموویچ به فهرست بازیکنانش است.

ابراهیموویچ که هفته پیش به عنوان بازیکن آزاد به روسونری پیوست، فردا این فرصت را دارد که اولین بازی رسمی دومین دوره حضورش در این تیم را تجربه کند و این خبر خوبی برای طرفداران میلان است که تیم شان در این فصل از سری A با 16 گل زده پنجمین خط حمله ضعیف لیگ را دارد.

استفانو پیولی هم از این موضوع خشنود است و می گوید؛ اضافه شدن ایبرا به خط حمله تیمش بهترین هدیه ای بود که مدیران باشگاه میلان می توانستند به او بدهند.

او به نشریه گاتزتادلواسپورت گفت: ابراهیموویچ یک بازیکن سیرنشدنی است. او شخصیت دارد و هرگز دست از بالا بردن سطح بازی اش نکشیده است. او با ورودش به تیم ما انگیزه، تجربه و اشتیاق می بخشد. باشگاه و مدیران آن به من هدیه بزرگی دادند و حالا ما باید به شیوه ای مناسب از تمام استعداد و پتانسیل ایبرا استفاده کنیم نه اینکه از او مانند یک سپر بهره ببریم.

پیولی که تیمش در بازی قبلی خود با نتیجه 5 بر صفر مغلوب آتالانتا شده، بر لزوم کسب نتیجه ای خوب مقابل سامپدوریا برای جبران آن باخت تحقیرآمیز تأکید کرد.

وی گفت: ما به یک تغییر کلی برای فراموش کردن باخت بدمان مقابل آتالانتا احتیاج داریم. هیچکسی به تنهایی یک بازی را نمی برد. ایبرا، ایبرا است اما ما باید یاد بگیریم که میلان باشیم. باید انگیزه و اراده ای که بارها و بارها در این فصل بدون آن بازی نموده ایم را دوباره به نمایش بگذاریم. به نظر می رسد که ایبرا با انگیزه برگشته و به همین فرایند هم به کارش ادامه می دهد.

تیم فوتبال میلان فردا (دوشنبه) از ساعت 17:30 به وقت تهران میزبان سامپدوریا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 461

به "پیولی: میلان با خرید ابراهیموویچ به من هدیه ای فوق العاده داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: میلان با خرید ابراهیموویچ به من هدیه ای فوق العاده داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید