چطور پیغام های پاک شده واتساپ را بخوانیم؟

به گزارش افق بسطام، گجت نیوز نوشت: گاهی اوقات ممکن است به دلایل مهمی کاربران به پیغام های پاک شده واتساپ خود احتیاج پیدا نمایند. آیا راه قطعی برای انجام این کار وجود دارد؟

چطور پیغام های پاک شده واتساپ را بخوانیم؟

اگر شما هم یکی از کاربران پیغام رسان WhatsApp هستید، حتما می دانید که در حال حاضر هیچ روش رسمی برای خواندن پیغام های پاک شده واتساپ وجود ندارد. بدون شک قابلیت حذف پیغام ها در این پلتفرم محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا نموده است، به ویژه زمانی که به طور اتفاقی چیزی را اشتباه می نویسید. گیرنده پیغام همواره می خواهد بداند که پیغام پاک شده فرستنده چه بوده است، از این رو بیشتر افراد می خواهند بدانند که چطور می گردد پیغام های پاک شده واتساپ را خواند.

موردی که می خواهیم به آنالیز آن بپردازیم قابلیت یا ویژگی نو WhatsApp نیست، بلکه موضوع یک هک ساده است.

نحوه خواندن پیغام های حذف شده واتساپ

در کمال ناباوری تمام چت ها و مکالمات متنی شما در تلفنتان ذخیره می شوند، آیا می دانید در کجای تلفن؟ برای دسترسی به تمامی پیغام ها باید از قابلیت بکاپ WhatsApp بهره ببرید. قطعا همه چیز را در خصوص پشتیبان گیری و کارهایی که می تواند انجام دهد می دانید.

بهتر است بدانید که اگر قابلیت پشتیبان گیری و بازیابی - Backup & restore را فعال نموده باشید، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، اگر از اطلاعات شما در فضای ذخیره سازی ابری بکاپ گرفته نگردد، در انجام این کار پیروز نخواهید شد.

ساده ترین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه واتساپ را گوشی خود پاک کنید. سپس دوباره برنامه را نصب کنید و وارد حساب کاربری فعلی خود شوید. هنگامی که می خواهید وارد آن شوید، برنامه از شما می خواهد که داده های بکاپ قبلی خود از جمله تمامی چت ها را بازیابی کنید. در این قسمت شما می توانید هر محتوایی که می خواهید را بازیابی کنید.

توجه داشته باشید که شما باید قبل از آنکه WhatsApp فایل های بکاپ شما را آپدیت کند، این عمل را انجام دهید. زیرا تمام پیغام های اصلی از فایل بکاپ حذف می شوند. این روش در بیشتر موارد جواب می دهد، اما تضمین قطعی وجود ندارد که شما حتما بتوانید پیغام های پاک شده واتساپ را بخوانید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2060

به "چطور پیغام های پاک شده واتساپ را بخوانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور پیغام های پاک شده واتساپ را بخوانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید