آسمان صاف و آفتابی در بیشتر منطقه ها، وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

به گزارش افق بسطام، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به حاکمیت جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در بیشتر منطقه ها کشور طی روزهای آینده، از وزش باد شدید در بعضی نقاط نوار شرقی کشور اطلاع داد.

آسمان صاف و آفتابی در بیشتر منطقه ها، وزش باد شدید در نوار شرقی کشور

صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: طی پنج روز آینده با توجه به جریانات گرم و مرطوب جنوبی، در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر با احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.

وی ادامه داد: از امروز تا یکشنبه (2 تا 6 تیر) در بعضی نقاط نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، تا اواخر هفته جاری در بعضی ساعات سرعت وزش باد در خوزستان و ایلام افزایش پیدا خواهد نمود و خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در بعضی از این منطقه ها دور از انتظار نخواهد بود.

وی بعلاوه اظهار کرد: از امروز تا خاتمه هفته (2 تا 4 تیر) شرق دریای عمان مواج و متلاطم پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (3 تیر) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و طی روز آدینه (4 تیر) هم صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1554

به "آسمان صاف و آفتابی در بیشتر منطقه ها، وزش باد شدید در نوار شرقی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان صاف و آفتابی در بیشتر منطقه ها، وزش باد شدید در نوار شرقی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید