اختلال در ارتباطات مخابراتی کشور به علت قطع برق

به گزارش افق بسطام، خبرنگاران : مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: علت اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی، قطع برق در منطقه ها مختلف کشور است که علی رغم پیش بینی های اجرا شده متاسفانه شاهد اختلال ارتباطات مخابراتی چند ساعته در بعضی از منطقه ها مخابراتی هستیم.

اختلال در ارتباطات مخابراتی کشور به علت قطع برق

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ میلان بیشتر بدانید.

به گزارش به نقل از شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام اضافه کرد: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتور های برق به دلیل نبود منابع اقتصادی مورد احتیاج در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در بعضی منطقه ها هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذی صلاح حاکمیتی رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفه های مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفه های مخابراتی و حمایت دستگاه های حاکمیتی می توان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.

بیدخام یکی از دلایل افزایش تماس ها با سامانه 2020 را در روزهای اخیر خارج شدن مودم های خانگی از مداربه دلیل قطع برق دانست که این امر مسائل زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مسائل با یاری نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.

رییس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم دیروز اعلام نموده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، 2 هزار دکل مخابراتی هم از دسترس خارج شدند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1543

به "اختلال در ارتباطات مخابراتی کشور به علت قطع برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در ارتباطات مخابراتی کشور به علت قطع برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید