ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه مشترکان همراه اول براساس الگوی مصرف

به گزارش افق بسطام، همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی، اقدام به تعریف بسته های پرتخفیف ویژه هر مشترک به وسیله هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.

ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه مشترکان همراه اول براساس الگوی مصرف

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در سردترین فصل سال برای همراهی بیشتر با مشترکان خود و گرمابخشی به فضای ارتباطی آنان اقدام به اجرای پویش اینترنت همراهی و مکالمه همراهی با تخفیف های ویژه و مختص هر مشترک نموده است.

در طرح اینترنت همراهی به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، بسته های اینترنت ویژه و ارزان با بهره گیری از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک، پیشنهاد می گردد که با خرید و استفاده از آنها می توان تا 40 درصد هزینه های اینترنت را نسبت به استفاده از بسته های عادی کاهش داد.

طرح مکالمه همراهی هم که برای تماس درون شبکه (همراه اول به همراه اول - همراه اول به تلفن ثابت) در نظر گرفته شده است، بسته های مکالمه بسیار ارزان را باز هم برگرفته از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک همراه اول، پیشنهاد می دهد که با توجه به اختصاصی بودن برای هر مشترک، می تواند تا 90 درصد هزینه های مکالمه را کاهش دهد.

برای بهره مندی از این بسته های ارزان و مشارکت در پویش جاری، مشترکان همراه اولی که علاقه مند به استفاده از اینترنت همراهی هستند کافی است کددستوری ستاره 1000 ستاره 211 مربع را شماره گیری نموده تا بسته یا بسته های پیشنهادی مختص خودشان را مشاهده نمایند.

به همین طریق برای بهره مندی از بسته های ارزان مکالمه همراهی کافی است کددستوری ستاره 1000 ستاره 10 مربع شماره گیری گردد تا بسته یا بسته های پیشنهادی ویژه هر مشترک نمایش داده گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2012

به "ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه مشترکان همراه اول براساس الگوی مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته های پرتخفیف اینترنت و مکالمه ویژه مشترکان همراه اول براساس الگوی مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید