افزایش صندلی های خالی از سوخت در لندن

به گزارش افق بسطام، تعداد صندلی های عرضه سوخت در لندن و جنوب شرقی انگلیس که سوخت ندارند، افزایش یافت و نشان داد تلاشها برای انتها دادن به کمبود سوخت ممکن است روان نبوده باشد.

افزایش صندلی های خالی از سوخت در لندن

به گزارش خبرنگاران، انجمن خرده فروشان بنزین انگلیس با اشاره به نظرسنجی از اعضایش، گفت 16 درصد از صندلی های عرضه سوخت در لندن و جنوب شرقی انگلیس بدون سوخت هستند در حالی که این مقدار روز پنج شنبه 12 درصد بود.

در بیانیه این انجمن به علت افزایش صندلی های بدون سوخت اشاره نشد اما یک شرح ممکن است افزایش تقاضا برای پر کردن باک خودروها پیش از تعطیلات آخر هفته باشد. آدینه معمولا شلوغ ترین روز هفته در ایام عادی است.

بحران سوخت انگلیس ماه گذشته هنگامی که شرکت بریتیش پترولیوم گفت به علت کمبود راننده عرضه به برخی از صندلی های سوخت را کاهش می دهد، شروع شد. این خبر باعث خرید وحشت زده مردم شد و فروش سوخت را در مقطعی بیش از دو برابر افزایش داد و به کاهش شدید سوخت موجود در صندلی ها منجر شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، علاوه بر صندلی های خالی از سوخت، 11 درصد تنها یک نوع سوخت در اطراف لندن و جنوب شرقی انگلیس داشتند در حالی که 73 درصد در این منطقه هر دو نوع سوخت را داشتند. در سایر بخشهای این کشور 80 درصد صندلی ها هر دو نوع سوخت را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1656

به "افزایش صندلی های خالی از سوخت در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش صندلی های خالی از سوخت در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید