انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی برگزار گردید

به گزارش افق بسطام، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: اعضای هیئت مدیره و بازرس ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی این استان با رای گیری و نظر اعضا انتخاب شدند.

انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی عصر دوشنبه 11 آذر 98 با اعلام این خبر اضافه نمود: جلسه مجمع عمومی عادی سالانه با هدف انجام انتخابات هیئت مدیره و بازرسان جدید انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

او اضافه نمود: بر اساس اساسنامه تدوین شده، پنج نفر اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره این انجمن، یک بازرس اصلی و یک بازرس علی البدل انتخاب شده اند و به مدت سه سال مسئولیت هیئت مدیره این انجمن را برعهده می گیرند.

حسینی توضیح داد: در انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی، مسعود ابراهیمی، محمد حاج باشی، رضا نظامی، قربان شبان و مرجان احمدی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و احمد عراقی و محمد اقبال به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

او گفت: همچنین با رأی اعضا، کبری طاهری و محمدرضا مهدوی هزاوه به عنوان بازرس انتخاب شده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در ادامه گفت: هیئت مدیره و بازرس انتخاب شده به مدت سه سال می توانند در این انجمن فعالیت نمایند.

حسینی با اشاره به شروع فعالیت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از سه سال گذشته اضافه نمود: در حال حاضر 55 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان مرکزی مشغول فعالیت هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 460

به "انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید