اولین سدان الکتریکی آئودی

به گزارش افق بسطام، نزدیک ترین رقیب آئودی، تسلا مدل S. است که با توجه به اطلاعاتی که آئودی منتشر کرده از نظر عملکرد تفاوت چندانی با اولین سدان الکتریکی آئودی ندارد. آنچه آئودی را از تسلا متمایز می کند، امکان سریع شارژ باتری هایش است.

اولین سدان الکتریکی آئودی

تولید اولین سدان الکتریکی آئودی از سال 2020 آغاز می شود

آئودی در نمایشگاه لس آنجلس ایده ای از اولین سدان الکتریکی خود را در قالب یک کانسپت نمایش داد. آئودی ئی-ترون جی تی بعد از دو شاسی بلند، سومین مدل الکتریکی کارخانه آلمانی است که قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شود.

ئی-ترون جدید بر روی شاسی سوار می شود که پورشه برای اولین مدل الکتریکی خود طراحی کرده است. ماشین دو موتور الکتریکی دارد که بر روی محور های جلو و عقب قرار داده شده است و در مجموع 590 اسب بخار نیرو تولید می کند.

شتاب صفر تا صد کیلومتر درساعت ماشین به گفته آئودی 3.5 ثانیه است و حداکثر سرعت آن به 240 کیلومتر در ساعت محدود شده است. آئودی می گوید این ماشین با هر بار شارژ می تواند تا 400 کیلومتر حرکت کند.

نزدیک ترین رقیب آئودی، تسلا مدل S. است که با توجه به اطلاعاتی که آئودی منتشر کرده از نظر عملکرد تفاوت چندانی با اولین سدان الکتریکی آئودی ندارد. آنچه آئودی را از تسلا متمایز می کند، امکان سریع شارژ باتری هایش است.

به گفته کارخانه آلمانی باتری های ئی-ترون را می توان در بیست دقیقه تا هشتاد درصد شارژ کرد. این باتری ها را همچنین می توان به صورت بی سیم هم شارژ کرد.

تولید سدان الکتریکی آئودی از اواخر سال 2020 در کارخانه ای در جنوب آلمان آغاز شده و اولین ماشین ها از اوایل سال 2021 به مشتریان تحویل داده می شود.

منبع: فرادید
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 105

به "اولین سدان الکتریکی آئودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سدان الکتریکی آئودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید