تور ارزان آلمان: با نمایشگاه صنایع دستی برلین آشنا شوید

به گزارش افق بسطام، نمایشگاه صنایع دستی برلین یک بازار جهانی برای محصولات محلی است که در مرکز نمایشگاهی مسه برلین (Messe Berlin)برگزار می گردد. نمایشگاه صنایع دستی برلین به مدت پنج روز برای بازدید برقرار است. و در آن بیش از 220 تولیدکننده و خرده فروش، محصولات قومی و طبیعی خود را ارائه می دهند.محصولاتی که ارائه می شوند در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی برلین به فروش می رسند. بازار برلین محلی مناسب برای گردهمایی فرهنگ ها و ملیت های مختلف است و در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره این نمایشگاه بدانید

تور ارزان آلمان: با نمایشگاه صنایع دستی برلین آشنا شوید

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

معرفی نمایشگاه صنایع دستی برلین | Bazaar Berlin

بازار برلین یا نمایشگاه صنایع دستی برلین محلی برای فروش صنایع دستی، محصولات طبیعی و تجاری است. در این نمایشگاه بین المللی حدود 500 فراوری نماینده و فروشنده از بیش از 60 کشور دنیا، در ماه نوامبر کالاهای باکیفیت و محصولات متنوع خود را ارائه می دهند. بعضی از این محصولات نیز در قالب غرفه های خیریه به بازدیدنمایندگان فروخته می گردد.

مخاطبان این نمایشگاه چه کسانی هستند؟

  • غرفه داران: فراورینمایندگان و خرده فروشان از سراسر دنیا
  • بازدیدنمایندگان: مصرف نمایندگان و خرده فروشان

*به علت همه گیری بیماری کرونا، همه غرفه داران و فراورینمایندگان خارجی از کشور های آسیا و آفریقا نمی توانند در بازار برلین حضور داشته باشند.

موضوعات نمایشگاه صنایع دستی برلین

تنوع بازار برلین را در پنج زمینه متفاوت برای بازدیدنمایندگان خواهید دید که شامل موارد زیر می شوند:

بازار دنیای (WORLD MARKET) | اقلام منحصر به فرد از سراسر دنیا

به طور کلی بازار دنیای دنیای هیجان انگیزی از خرید و تجربه را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید. بخش مهم بازار صنایع دستی برلین، قسمت محصولات دنیای است که در واقع بازار فرهنگ ها و محل برخورد و تبادل فرهنگی ملت ها محسوب می گردد. در این بخش فراورینمایندگان و خرده فروشان با محصولات منحصربه فرد خود فرهنگ و دانش بومی شان را به رخ می کشند. از جمله محصولات مجذوب نماینده این نمایشگاه، طبل های آفریقایی، مد از آمریکای جنوبی، منسوجات از آسیا، هنر و صنایع دستی از اروپا و جواهرات از سراسر دنیا هستند.

زندگی طبیعی (NATURAL LIVING) | هماهنگ با طبیعت

در سالن زندگی طبیعی همه چیز حول محور سلامت جسمی و روحی می چرخد. این قسمت برای محصولات و خدمات زیست محیطی و پایدار است که سلامت، آرامش و سرعت آهسته تر زندگی را ارتقا می دهند. بازدیدنمایندگان می توانند غذاهای ارگانیک، لوازم آرایشی و منسوجات طبیعی و محصولات سلامتی را در این بخش خریداری نمایند.

هنر و مد (ART & STYLE) | برجسته کردن مدهای استثنایی

در سالن هنر و مد ، محیطی عالی با موضوع استایل و اروپا (STYLE & EUROPE) روبه روی بازدیدنمایندگان قرار می گیرد. در این بخش طراحان مد، جواهرات و لباس، محصولات باکیفیت خود را از بخش سبک زندگی لوکس در محیطی اصیل ارائه می نمایند.

عادلانه و اجتماعی (FAIR & SOCIAL) | اتحاد تجارت منصفانه

در این بخش شرکت ها و سازمان های فعال بین المللی و کارگاه های محلی طیف گسترده ای از محصولات مربوط به تجارت منصفانه و کالاهای فراوری شده اجتماعی را با قصد انجام مسئولیت اجتماعی به بازدیدنمایندگان ارائه می نمایند. در محصولات این بخش از نمایشگاه، استفاده از مواد طبیعی و کیفیت کار به مقدار روش فراوری پایدار و شرایط کار منصفانه اهمیت دارد.

زمستان در خانه (WINTER AT HOME) | فضای جشن

سالن زمستان در خانه با طیف گسترده ای از وسایل تزئینی و شیک، مکان مناسبی برای قرار گرفتن در حال و هوای تعطیلات کریسمس سال آینده به شمار میرود. این سالن مجموعه ای از لوازم جانبی زیبای خانه، ایده های تزئینی، هدیه، خوراکی های خوشمزه و غذاهای ویژه کریسمس را شامل می گردد.

زمان برگزاری نمایشگاه صنایع دستی برلین

تاریخ برگزاری نمایشگاه: 3 نوامبر تا 7 نوامبر 2021 برابر با 12 تا 16 آبان 1400

ساعات بازدید: 10:00 تا 19:00

بازدیدنمایندگان می توانند برای خرید بلیط به صورت آنلاین اقدام نمایند.

هزینه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی برلین

بزرگسالان بالای 12 سال: 700 یورو

بچه ها 7 تا 12 سال : 400 یورو

نکات مهم بازدید از نمایشگاه صنایع دستی برلین 2021

  • برای خرید بلیط نمایشگاه می توانید از طریف سایت فروش آنلاین نمایشگاه برلین اقدام کنید.
  • هنگام خرید بلیط توجه داشته باشید که باید یک روز را انتخاب کنید.
  • بلیط خریداری شده شما فقط برای روز انتخابی و روز بعد، از ساعت 15:00 دارای اعتبار خواهد بود.
  • در صورت کنسلی به علت تعطیلی مجدد، بهای بلیط پرداخت شده بازگشت داده می گردد.
  • کلیه بلیط هایی که با * علامت گذاری شده اند (از چهارشنبه تا شنبه) بلیط برگشتی هستند و امکان بازدید مجدد از بازار در روز بعد را از ساعت 15:00 را خواهند داشت.
  • بازدید نمایندگانی که واکسینه شده یا از بیماری کرونا بهبود یافته اند، می توانند با داشتن آزمایش منفی به روز در این رویداد شرکت نمایند.
  • همه بازدیدنمایندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند و بچه ها زیر 6 سال نیازی به ماسک ندارند.

محل برگزاری نمایشگاه صنایع دستی برلین

آدرس: اکسپو سنتر سیتی برلین (Expo Center City)، سالن های تاریخی 18 و 20 کاخ فونکتورم

  • همه بازدیدنمایندگان باید از ورودی شمالی سالن 19 وارد شوند. ورودی شمالی نمایشگاه در Masurenallee است.
  • به طور کلی توصیه می کنیم با وسایل نقلیه عمومی به نمایشگاه بروید. اما در صورت استفاده از ماشین شخصی، تعداد محدودی از فضاهای پارکینگ رایگان در Hammarskjöldplatz در ورودی North/Masurenallee وجود دارد.

بازار برلین | دنیا گسترده در خانه

هر سال، هنگامی که بازار برلین در ماه نوامبر درهای خود را به روی بازدیدنمایندگان باز می نماید، محوطه نمایشگاه بار دیگر به یک بازار پر تب و تاب، منحصربه فرد و شلوغ تبدیل می گردد که در آن فرهنگ های مختلف گرد هم می آیند و با یکدیگر تعامل می نمایند. معمولا بیش از 500 فراوری نماینده و خرده فروش از 60 کشور در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می نمایند و این رویداد موقعیتی مناسب برای خرید محصولات با کیفیت و منحصربه فرد است.

در این مطلب سعی کردیم جزئیات نمایشگاه صنایع دستی برلین را برای شما بیان کنیم. آیا قصد دارید برای بازدید از این نمایشگاه به برلین بروید؟ آیا تجربیاتی از نمایشگاه سال های قبل داشته اید؟ خرسند می شویم تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1678

به "تور ارزان آلمان: با نمایشگاه صنایع دستی برلین آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: با نمایشگاه صنایع دستی برلین آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید