اپل نسخه بازطراحی شده ای از اپلیکیشن Weather آی او اس با پس زمینه ها، نقشه ها و اطلاعات جذاب رونمایی کرد

به گزارش افق بسطام، اپل در کنفرانس توسعه دهنده های WWDC سال جاری خود از نسخه جدید اپلیکیشن iOS آب و هوای Weather رونمایی کرد.

اپل نسخه بازطراحی شده ای از اپلیکیشن Weather آی او اس با پس زمینه ها، نقشه ها و اطلاعات جذاب رونمایی کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

در نسخه جدید این برنامه، علاوه بر اینکه شاهد یک بازطراحی کامل هستیم؛ ویژگی های جذاب و دراماتیکی مانند نقشه های تمام صفحه، اعلان های شرایط آب وهوایی زنده و نمایش اطلاعات بیشتر به آن افزوده شده است.

اپل در این نسخه سراغ طرح های متحرک رفته است و می خواهد شرایط آب و هوا و مکانی که جست وجو می کنید را به صورت زنده و گرافیکی به شما نشان بدهد. مثلا شاهد ویژگی هایی مانند اپ Dark Sky هستیم که اپل سال گذشته خریداری کرد.

این اپلیکیشن نسبت به سال گذشته بسیار پویاتر شده است و شما در آن باد، باران، خورشید، مه و دود شاهد خواهید بود تا دقیق تر متوجه شوید چه شرایط آب و هوایی در انتظار شما است. دقت این برنامه نیز افزایش یافته است و درصدهای مختلفی از خورشید، بارش باران و ابرها را می بینیم.

اپل داشبورد گسترده ای از نقاط جهان در اپلیکیشن Weather ارائه می دهد و اطلاعاتی فراتر از دما و بارش به دست می آورید. شاخص های باد، فشار و UV در این گرافیک ها گنجانده شده است و نقشه های آب و هوایی به صورت زیبا و تمام صفحه شدند. کیفیت این تصاویر و نقشه ها نیز بسیار بالا است.

روی این نقشه ها به وضوح می توانید حرکت ابرها، پیشرفت باران و کیفیت هوا و دما را حس کنید. پیشرفت های نسخه iOS این اپلیکیشن بسیار زیاد است و اصلا قابل مقایسه با نسخه پیشین نیست.

اپلیکیشن های آب و هوا یکی از کاربردی ترین برنامه روی گوشی های اندرویدی و iOS هستند ولی غالبا مورد غفلت قرار می گیرند و توسعه دهنده ها برنامه ها و ویژگی های جذابی برای آن ها ندارند. سال ها می گذرد ولی شاهد تغییراتی در آن ها نیستیم یا نهایتا فقط یک آیکون شرایط آب و هوا و یک دما نشان می دهند.

اپل با رونمایی از Weather در iOS 15 نشان داد چقدر به این حوزه توجه دارد و روی آن تمرکز نموده است. البته، هنوز این اپلیکیشن نمی تواند تضمین بدهد شما در کمپین آخر هفته، آسمانی صاف و کاملا خورشیدی داشته باشید ولی می تواند اطلاعات و جزئیات بیشتری در اختیار شما بگذارد تا سرگرم شوید و بدانید روزها و هفته های آینده چه آب و هوایی در انتظار شما است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1496

به "اپل نسخه بازطراحی شده ای از اپلیکیشن Weather آی او اس با پس زمینه ها، نقشه ها و اطلاعات جذاب رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل نسخه بازطراحی شده ای از اپلیکیشن Weather آی او اس با پس زمینه ها، نقشه ها و اطلاعات جذاب رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید