این ویژگی های iOS 17 تنها در اختیار کاربران آیفون 12 و مدل های جدیدتر قرار می گیرد!

به گزارش افق بسطام، دیجیاتو نوشت: اگرچه اپل نسخه های تازه سیستم عامل خود را برای آیفون های زیادی منتشر می نماید، اما همه این آیفون ها تمام ویژگی های تازه را دریافت نمی نمایند.

این ویژگی های iOS 17 تنها در اختیار کاربران آیفون 12 و مدل های جدیدتر قرار می گیرد!

iOS 17 یک به روزرسانی قابل توجه برای آیفون محسوب می گردد، بااین حال تمام ویژگی های آن در اختیار تمام کاربران قرار نمی گیرد. درحقیقت چند قابلیت این سیستم عامل اپل تنها برای کاربران آیفون 12 و آیفون های تازهتر در دسترس خواهد بود.

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 از iOS 17 رونمایی کرد؛ سیستم عاملی که برای آیفون های زیادی از آیفون XR تا سری آیفون 14 منتشر می گردد و البته سری آیفون 15 هم با این سیستم عامل از راه می رسد. بااین وجود، تمام ویژگی های iOS 17 در اختیار این آیفون ها قرار نمی گیرد که البته این اولین باری نیست که با چنین موضوعی روبه رو می شویم و اپل برای iOS 16 هم چنین رویکردی داشت.

ویژگی های انحصاری iOS 17 برای آیفون 12 و مدل های تازهتر

اگر صاحب آیفون 12 یا آیفون های تازهتر باشید، می توانید قابلیت هایی زیر را تجربه کنید و در غیر این صورت از آن ها محروم خواهید شد.

واکنش های سه بعدی فیس تایم

فیس تایم در iOS 17 بهبود قابل قبولی داشته است؛ البته اگر صاحب آیفون 12 یا آیفون های تازهتر باشید. این قابلیت که واکنش های سه بعدی نام دارد، به شما اجازه می دهد که با استفاده از ژست های دست چندین افکت را به نمایش بگذارید.

تصحیح اتوماتیک بهبودیافته

اپل هنگام معرفی سیستم عامل iOS 17 به بهبود توانایی های یادگیری ماشینی آن اشاره نمود. یکی از این بهبودها مربوط به الگوریتم های یادگیری ماشینی روی دستگاه برای بهترکردن عملکرد و افزایش دقت تصحیح اتوماتیک متن می گردد. این ویژگی برای آیفون 12 و مدل های تازهتر عرضه می گردد و از زبان های مختلفی ازجمله انگلیسی، فرانسه و عربی پشتیبانی می نماید.

پیش بینی کلمات هنگام تایپ کردن

قابلیت پیش بینی کلمات کیبورد هم در iOS 17 بهبود یافته است. این ویژگی باعث افزایش سرعت تایپ شما بدون کاهش دقت می گردد. زمانی که درحال نوشتن یک کلمه یا متن باشید، این قابلیت می تواند آن را پیش بینی کند.

ویژگی Point and Speak

Point and Speak یک قابلیت دسترسی پذیری تازه برای iOS 17 است که برای افراد با مشکل بینایی طراحی شده. این ویژگی به شما اجازه می دهد که گوشی خود را مقابل هر چیزی قرار دهید و گوشی به صورت اتوماتیک متن را شناسایی کند و آن را بخواند. این ویژگی کاربردی تنها در اختیار کاربران آیفون 12 پرو و آیفون های پرو تازهتر قرار می گیرد.

حالت استندبای

حالت Standby تازه در iOS 17 آیفون شما را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می نماید. زمانی که گوشی تان در شارژ باشد، حالت استندبای یک رابط کاربری اختصاصی با توجه به نیازهایتان در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید به این رابط کاربری تقویم و حتی گالری اضافه کنید. درحالی که این ویژگی برای تمام آیفون های سازگار با iOS 17 ارائه می گردد، کاربران آیفون 14 پرو و پرو مکس می توانند به وسیله نمایشگر همواره روشن به تمام قابلیت های آن دسترسی پیدا نمایند.

نسخه پایدار iOS 17 اوایل پاییز منتشر خواهد شد؛ زمانی که گوشی های سری آیفون 15 هم روانه بازار می شوند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 2081

به "این ویژگی های iOS 17 تنها در اختیار کاربران آیفون 12 و مدل های جدیدتر قرار می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ویژگی های iOS 17 تنها در اختیار کاربران آیفون 12 و مدل های جدیدتر قرار می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید