بازی تیم ملی والیبال با روسیه قطعی شد خبرنگاران

به گزارش افق بسطام، قرار است تیم ملی والیبال پیش از المپیک توکیو یک بازی محبت آمیز با تیم ملی روسیه برگزار کند.

بازی تیم ملی والیبال با روسیه قطعی شد خبرنگاران

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اردوی تیم ملی والیبال از روز گذشته شروع شد و شاگردان آلکنو در غیاب این مربی و البته زیر نظر مربیان ایرانی تمرینات خود را شروع کردند. آلکنو که سرمربیگری تیم زنیت روسیه را بر عهده دارد نمی تواند تا خاتمه مسابقات این تیم، به صورت حضوری تمرینات تیم ملی والیبال را زیرنظر بگیرد. هر چند وی برنامه های خود را به دستیاران ایرانی خود داده تا تمرینات تیم ملی طبق این آن دنبال گردد.

به جز غیبت آلکنو در اردوی تیم ملی والیبال، یکی دیگر از مهمترین چالش های این تیم پیش از المپیک توکیو، بازی های تدارکاتی است. با توجه به اینکه پیش از المپیک، لیگ ملت ها به صورت متمرکز برگزار می گردد این رقابت ها برای تیم ملی والیبال حکم بازی های تدارکاتی را دارد. از طرف دیگر این تیم چند روز پیش از شروع مسابقاتش در المپیک توکیو، راهی ژاپن می گردد و در یکی از شهرها به جز توکیو اردوی خود را برپا خواهد نمود.

قرار است شاگردان آلکنو در این اردو چند بازی تدارکاتی هم داشته باشند که تا امروز بازی با تیم روسیه قطعی شده است. به جز این بازی احتمالا ملی پوشان والیبال ایران دو بازی دیگر تدارکاتی هم در پیش خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1399

به "بازی تیم ملی والیبال با روسیه قطعی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تیم ملی والیبال با روسیه قطعی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید