مسابقات جهانی جودو، صعود مقتدرانه ملایی به دیدار نیمه نهایی

به گزارش افق بسطام، نماینده جودو ایران با فزونی مقابل نماینده کانادا به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی جودو صعود کرد.

مسابقات جهانی جودو، صعود مقتدرانه ملایی به دیدار نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، چهارمین روز از رقابت های جودو قهرمانی جهان صبح امروز(چهارشنبه) با برگزاری رقابت های وزن 81- کیلوگرم مردان و 63- کیلوگرم بانوان در توکیو ژاپن پیگری شد و سعید ملایی تنها نماینده جودو ایران مقتدرانه با عملکردی مقتدرانه به دیدار نیمه نهایی صعود کرد.

ملایی، صدرنشین رنکینگ فدراسیون جهانی پس از استراحت در دور نخست، کار خود را خود را در گروه A رقابت های 81- با رجحان مقابل موتی اشرف، دارنده نشان برنز آفریقا در سال 2019 از مراکش آغاز کرد و در 2 دقیقه و 11 ثانیه حریف خود را ایپون کرد.

نماینده جودو کشورمان در دور سوم نیز در یک دقیقه و 8 ثانیه از سد کارلوس لوز از پرتغال گذشت تا حریف حسن خالمورزایف، قهرمان المپیک ریو و دارنده نشان برنز جهان در سال 2017 از روسیه شود.

ملایی در مقابل حریف سرشناس روس خود نیز با امتیاز وازاری به رجحان رسید. او در مرحله یک چهارم نهایی نیز با اقتدار آنتوان والیوس فورتیر، نفر پنجم رنکینگ جهان و قهرمان پان آمریکن در سال 2019 از کانادا را ایپون کرد و به دیدار نیمه نهایی رسید.

ماتیاس کاسه نفر چهارم رنکینگ جهان و قهرمان اروپا در سال 2019 از بلژیک نماینده کشورمان در دیدار نیمه نهایی خواهد بود.

مسابقات جهانی جودو از روز یکشنبه سوم شهریورماه با حضور 862 جودوکار از 149 کشور جهان در شهر توکیو ژاپن آغاز شده استو تا روز جمعه هشتم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 324

به "مسابقات جهانی جودو، صعود مقتدرانه ملایی به دیدار نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی جودو، صعود مقتدرانه ملایی به دیدار نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید