بهترین دوربین های مداربسته تشخیص چهره داهوا

به گزارش افق بسطام، رپرتاژ- دوربین های مداربسته ای می توانند تشخیص چهره داشته باشند که الگوریتم هوشمند IVS این قابلیت را به بعضی دوربین های مداربسته و دستگاه های NVR می دهد.

بهترین دوربین های مداربسته تشخیص چهره داهوا

IVS چیست؟

با تجزیه و تحلیل ویدیوی هوشمند داخلی، NVR توانایی تشخیص و تجزیه و تحلیل اشیا در حال حرکت را برای نظارت تصویری بهتر دارد. NVR اطلاعات استاندارد اختیاری را فراهم می نماید که اجازه می دهد رفتارهای مختلف اشیا مانند اشیا رها شده یا گمشده را تشخیص دهد. IVS همچنین از تجزیه و تحلیل Tripwire پشتیبانی می نماید ، به دوربین اجازه می دهد تا تشخیص دهد که یک خط از پیش تعیین شده، تعداد افراد، ایده آل برای هوش تجاری و تشخیص چهره ، برای جستجو یا شناسایی افراد و… این ها قابلیت هایی است که الگوریتم IVS به دستگاه NVR می دهد.

البته بعضی از دوربین های مداربسته IP این امکانات را درون خود دارند.

تشخیص چهره دوربین مداربسته

تشخیص چهره یک فناوری رایانه ای است که چهره انسان را در تصاویر دیجیتال شناسایی می نماید و می تواند به کاربران دوربین مداربسته در شناسایی و یا احتمالاً جلوگیری از ورود یا خروج افراد خاص به دارایی یاری کند. البته به کاربر نه تنها تعداد افراد حاضر، بلکه می تواند بگوید چه کسی نیز حضور دارد.

علاوه بر این، این دوربین ها همچنین از تشخیص هوشمند دستکاری (دوربین توسط فردی دستکاری گردد) پشتیبانی می نمایند، به وسیله تغییرات چشمگیر در صحنه، اطلاعات هشدار دهنده را برای اطمینان از نظارت موثر ارسال می نماید.

داهوا (شرکت معروف فراوری نماینده دوربین های مداربسته)

خب من می خوام دوربین های با کمترین قیمت و دارای تشخیص چهره را به شما معرفی کنم.

  1. دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا مدل DH-IPC-HFW2230SP-S-S2

این یک نمونه از دوربین بالت تحت شبکه دارای تشخیص چهره دوربین مداربسته داهوا که مناسبترین قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا دارد.

این دوربین سری Dahua Lite با فناوری به روز شده کدگذاری H.265، از قابلیت رمزگذاری ویدئویی کارآمد برخوردار است که باعث صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی می گردد. این دوربین آخرین فناوری Starlight (دید در شب رنگی) را به کار می گیرد و در محیط با نور کم تصویر رنگارنگ تری را به نمایش می گذارد. از حافظه کارت SD ، عملکرد ضد آب ، عملکرد ضد گرد و غبار ، مطابق با استانداردهای IP67 پشتیبانی می نماید، و دارای IVS

  • برد دید در شب : 30 متر
  • رزولوشن: 2 مگاپیکسل
  • دارای فناوری HLC: قابلیت پلاک خوانی
  • دارای شیار کارت حافظه: پشتیبانی از کارت حافظه با حداکثر 256GB
  • دارای فناوری ROI: انتخاب منطقه با ضبط کیفیت متفاوت

برای خرید دوربین مداربسته (DH-IPC-HFW2230SP-S-S2) کلیک کنید

2- دوربین مداربسته داهوا IP دام مدل HDBW2230EP-S-S2

خب اینم قابلیت تشخیص چهره داره و قابلیت های دیگه ای مثل ضد ضربه بودن (IK10) و دید در شب رنگی (Starlight) نیز دارد.

این دوربین سری Dahua Lite با فن آوری رمزگذاری شده H.265 به روز شده، دارای ظرفیت رمزگذاری ویدئویی کارآمد است که باعث صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی می گردد. این دوربین آخرین فناوری starlight را به کار می گیرد و در محیط با نور کم تصویر رنگارنگ تری را به نمایش می گذارد. از حافظه کارت SD، عملکرد ضد آب، عملکرد ضد گرد و غبار و عملکرد ضد دستکاری، مطابق با استانداردهای IP67 و IK10 پشتیبانی می نماید.

  • دارای ویژگی 3D DNR: فیلتر نویز صدا (کیفیت صدا بالا می رود).
  • دارای فناوری HLC: قابلیت پلاک خوانی دارد.
  • دارای فناوری BLC: نقاط تاریک را روشن می نماید.
  • دارای فناوری WDR :DWDR نقاط با نورشدید یا تاریکتر را متعادل می نماید.
  • دارای فناوری ICR: از ورود نور مادون قرمز ساطع شده به دوربین جلوگیر می نماید.
  • دارای فناوری 3D DNR: حذف دیجیتالی نویز تصویر
  • دارای فناوری Smart IR: ایجاد تعادل بین نور مادون قرمز و میزان تاریکی
  • برد دید در شب: 30 متر

برای خرید دوربین مداربسته داهوا IP دام مدل HDBW2230EP-S-S2

فروشگاه اینترنتی سلام تعمیر

ما فروشگاه اینترنتی داریم که هر چیزی که قابل تعمیر باشه رو با خدمات مرجوعی و گارانتی و با کمترین قیمت البته به لطف تامین نماینده های گلمون که باعث شدن قیمت تمام شده ما بسیار پایین تر از بازار باشه البته ما تو بندر هستیم و زیاد دور از ذهن نیست که قیمت ما پایین تر از قیمت فروشگاه های اینترنتی یا بازار حتی شهر خودتون باشه ما ارسال رایگان بالای 200 هزار تومان را داریم و خدمات پس از فروش که امیدواریم شما را راضی کند.

3- دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا بالت مدل DH-IPC-HFW2431S-S-S2

این دوربین مداربسته نیز قابلیت تشخیص چهره دارد، عکس را نتونستم بزارم چون محدودیت در قرار دادن تصویر وجود دارد.

دوربین سری Dahua Lite با فناوری به روز شده رمزگذاری H.265، از قابلیت رمزگذاری ویدئویی کارآمد برخوردار است که باعث صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی می گردد. این دوربین آخرین فناوری Starlight (دید در شب رنگی) را به کار می گیرد و در محیط با نور کم تصویر رنگارنگ تری را به نمایش می گذارد. از حافظه کارت SD، عملکرد ضد آب، عملکرد ضد گرد و غبار، مطابق با استانداردهای IP67 پشتیبانی می نماید.

  • پشتیبانی از کارت حافظه: پشتیبانی حداکثر 256 گیگابایت
  • برد دید در شب: 30 متر
  • رزولوشن: 4 مگاپیکسل
  • نوع لنز: ثابت
  • دارای فناوری HLC: قابلیت پلاک خوانی

دوربین مداربسته تحت شبکه داهوا بالت مدل DH-IPC-HFW2431S-S-S2

4- دوربین مداربسته تحت شبکه DH-IPC-HDW1239T1P-LED-S5

واسه همشون گوشزد کردم همشون قابلیت تشخیص چهره را دارند و حالا واسه اینم متاسفانه محدودیت هم تصویر هم لینک قرار دادن تموم شد مدل این دوربین را می تونید در فروشگاه سلام تعمیر جست و جو کنید و خریداری کنید.

این دوربین سری Dahua Lite با فناوری به روز شده رمزگذاری H.265، از قابلیت رمزگذاری ویدئویی کارآمد برخوردار است که باعث صرفه جویی در پهنای باند و فضای ذخیره سازی می گردد. این دوربین آخرین فناوری Starlight (دید در شب رنگی) را به کار می گیرد و در محیط با نور کم تصویر رنگارنگ تری را به نمایش می گذارد. از حافظه کارت SD، عملکرد ضد آب، عملکرد ضد گرد و غبار، مطابق با استانداردهای IP67 پشتیبانی می نماید.

  • پشتیبانی از کارت حافظه: پشتیبانی حداکثر 256 گیگابایت
  • برد دید در شب: 30 متر
  • رزولوشن: 4 مگاپیکسل
  • نوع لنز: ثابت
  • دارای فناوری HLC: قابلیت پلاک خوانی

معرفی بیشتر فروشگاه سلام تعمیر

سلام تعمیر بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش دوربین مداربسته در جنوب کشور سعی در ارائه خدمات به مشتریان خود در زمینه فعالیت خود می باشد. مرکز تخصصی تعمیرات بازوی ارائه خدمات ما به مشتریان است. در این راستا قیمت رقابتی فروشگاه سلام تعمیر نیز نقطه قوت دیگر ماست.

ما برای فروش محصولاتمان اول با دوربین های مداربسته آغاز کردیم و در ادامه سیستم های امنیتی دیگر مانند دزدگیر و اعلام حریق و … اضافه خواهیم کرد.

تشخیص چهره براساس هوش مصنوعی

تشخیص چهره عمدتا برای شناسایی استفاده می گردد. با توجه به محبوبیت نظارت تصویری، بسیاری از سیستم های نظارت تصویری به منظور شناسایی سریع افراد در راه دور و پیگیری زنگ هوشمند، فوراً به نوعی فناوری شناسایی سریع احتیاج دارند.

راه حل های تشخیص چهره Dahua با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی خود، دقت بالایی در میزان تشخیص و میزان تشخیص را ارائه می دهند و می توانند عملکردهایی مانند تشخیص چهره، مقایسه چهره، جستجوی هوشمند، جستجوی تصویر چهره، مدیریت پایگاه داده چهره، ارتباط برنامه تلفن همراه، نمایش اطلاعات، ویدئو را ارائه دهند. تمام رنگ و غیره برای بهبود تجربه کاربر..

Face Detection شناسایی چهره

این قابلیت به طور معمول برای مناطقی که سرقت و یا ورود غیر مجاز اتفاق می افتد استفاده می گردد .

شما در این نوع برای دوربین تعریف می کنید که صورت افراد را مورد هدف قرار گیرد و حتی این امکان را به شما می دهد که افرادی را از قبل تعیین کنید و در صورت ورود شخص در دید دوربین آلارم فعال می گردد .

این نوع ویژگی های مختلف چهره افراد را با استفاده از هوش مصنوعی تعیین می نماید اعم از : ماسک ، حالات روحی ، سن ، عینک ، جنسیت .

همچنین این نوع با استفاده از الگوریتمی که دارد می تواند چهره چندین فرد را همزمان باهم تشخیص دهد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: ofoghebastam.ir شناسه مطلب: 1374

به "بهترین دوربین های مداربسته تشخیص چهره داهوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین دوربین های مداربسته تشخیص چهره داهوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید